شنبه , ۸ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۳ قبل از ظهر به وقت تهران

واکنش پروانه معصومی به انتقادات اخیر: می‌ خواستند من را کتک بزنند!

پروانه معصومی: می‌خواستند من را کتک بزنند/ نه قبل از انقلاب حجاب داشتم و نه الان خودم را می‌ پیچانم.

http://www.farhangnews.ir/sites/default/files/content/images/story/95-06/10/farhangnews_229560-607483-1472626275.jpg

واکنش پروانه معصومی به انتقادات اخیر: می‌ خواستند من را کتک بزنند!

هنرپیشه حکومتی! این عنوانی است که بعد از انتشار گفته‌های پروانه معصومی در انتقاد از لیلا حاتمی خیلی سر زبان‌ها افتاد. پروانه معصومی در این مورد گفت:

من هیچ اعتراضی به خانم حاتمی نکردم. شما خبرنگارها کاری می کنید که آدم پشیمان می شود که اصلا یک جمله با شما حرف بزند. من در راه شمال به تهران برای فیلمبرداری بودم. آقایی زنگ زد و گفت شما درباره این صحبت های خانم حاتمی چه می گویید؟ گفتم من اصلا روحم هم خبر ندارد. گفت ایشان گفتند من در کشوری زندگی می کنم که معترضین را می کشند. دقیقا عین همین جمله که امیدوارم ضبط کرده باشد. گفتم مگر در کشورهای دیگر به دستان معترضین بوسه می زنند؟ آنها هم می زنند و در آخر هم گفتم کسانی که دوست ندارند در این مملکت باشند خب بروند. اینجا کشور من است و من دوستش دارم و کشورم را ستایش می کنم.

من خیلی هم آدم باحجابی نیستم. نه قبل از انقلاب حجاب داشتم و نه الان خودم را می پیچانم. من معتقدم حجاب آدم باید ذاتی باشد. احساس می کنم آدمی که وقیح است و حجاب درونی ندارد هزار مدل هم خودش را بپوشاند فایده ندارد.باز مشخص می شود حجابش واقعی نیست.

من خدمت آقای خامنه ای رفته بودم، صحبتی کردم و صدای آمریکا -قابل توجه دوستانی که فقط به رسانه های خارجی توجه می کنند- بخش هایی از آن را پخش کرده بود و فقط آن را شنیده بودند. از خواهر و دوست و همسایه و… به من اعتراض کردند. باز من صبوری کردم. گفتم ایرادی ندارد. بعد هم برای دوستان عزیز و نورچشمی های من، من شدم بازیگر حکومتی و دولتی شدم آنها هم شدند هنرمند مستقل !/سازندگی

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *