سه شنبه , ۲۹ ام اسفند ماه سال ۱۴۰۲ ساعت ۶:۵۲ قبل از ظهر به وقت تهران

چشم شیطان کور شد!

سخنگوی سلمان رشدی  نویسنده مرتد اعلام کرد که او پس از ساعت‌ها عمل جراحی از طریق دستگاه تنفس مصنوعی نفس می‌کشد و توان تکلم ندارد. یک چشم خود را از دست داده و کبدش نیزآسیب دیده است. ضارب « رشدی» کیست و اهل کجاست؟
چشم شیطان کور شد!

کامیار-نویسنده مرتد کتاب آیات شیطانی که به ساحت پیامبر اسلام (ص) اهانت کرده بود، پس از ۳۴ سال به تیغ عدالت سپرده شد.«سلمان رشدی» که در مراسمی روی صحنه هدف حمله و ضربات پیاپی چاقو قرار گرفت، قادر به صحبت کردن نیست و احتمالاً بینایی یک چشم خود را نیز از دست خواهد داد.«اندرو ویلی» مدیربرنامه کتاب‌های رشدی در ایمیلی نوشت: رشدی زیر دستگاه ونتیلاتور قرار دارد.احتمالاً بینایی یک چشم خود را از دست می‌دهد، اعصاب بازوی او از کار افتاده و کبدش به دلیل ضربه چاقو آسیب‌دیده است.

 ضارب رشدی اهل کجاست؟
چشم شیطان کور شد!

همزمان،«علی قاسم تحفه» یکی از مقامات محلی منطقه «یارون» در جنوب لبنان، در گفت‌و‌گو با پایگاه خبری «النشره» گفت که «هادی مطر» ضارب «سلمان رشدی» نویسنده مرتد و موهن به ساحت پیامبر گرامی اسلام (ص) اصالت لبنانی دارد.تحفه در این باره گفت: «پدر و مادر هادی مطر جوان که  نویسنده [موهن] سلمان رشدی را با چاقو زد، اهل منطقه یارون هستند اما هادی در آمریکا به دنیا آمده و در آن جا زندگی کرده و اصلا به لبنان نیامده است.»پیش از این، فرماندهی پلیس نیوجرسی در آمریکا اعلام کرده بود که جوانی ۲۴ ساله به نام هادی مطر ساکن ایالت نیوجرسی به سلمان رشدی با سلاح سرد حمله کرده است. دادستانی منطقه چاتوآکوا در نیویورک، هادی مطر ضارب سلمان رشدی مرتد را به تلاش برای قتل درجه دو متهم کرد.

حمایت سران غربی از نویسنده مُرتد
حادثه حمله به سلمان رشدی نویسنده مرتد سران غرب را در شوک فرو برده و آنان بدون اشاره به گستاخی‌ها و هتاکی‌های سال های گذشته او به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) در کتابی موهن از وی حمایت کردند.رئیس جمهور فرانسه در توئیتی نوشت: مبارزه او(سلمان رشدی) مبارزه‌ای جهانی و مبارزه ماست. امروز، ما بیش از هر زمان دیگری در کنار او (و مبارزه‌اش) هستیم!بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس نیز ضمن ابراز انزجار از جراحت رشدی در صفحه توئیتر خود ابراز امیدواری کرد که این نویسنده هندی‌تبار بهبود یابد.جیک سالیوان مشاور امنیت ملی کاخ سفید نیز در بیانیه ای مختصر نوشت:همگی ما در دولت هریس – بایدن برای بهبودی سریع وی دعا می‌کنیم.
فضاسازی رسانه ای علیه ایران
 اگرچه ممکن است حمله به سلمان رشدی و سوء قصد ادعایی به جان بولتون در شرایط کنونی با هدف اتهام‌زنی به ایران انجام شده باشد  و در این کار پای سازمان های اطلاعاتی آمریکا و رژیم صهیونیستی در میان باشد، در این صورت مشخص می‌شود که با وجود تدابیر شدید امنیتی چنین شخصیت هایی می‌توانند قربانی سیاست های جاه طلبانه آمریکا شوند و فرقی نمی‌کند این افراد از چه جایگاهی برخوردار هستند.برای مثال محمد مرندی، مشاور تیم مذاکره‌کننده ایران در توئیتی نوشته بود:من برای نویسنده‌ای که به نفرت‌پراکنی و اهانت علیه اسلام و مسلمانان اشتغال دارد اشک نمی‌ریزم. او بازیچه قدرت‌های امپراتوری است که خودش را به عنوان نویسنده پسااستعمار جا زده است.اما آیا عجیب نیست که با نزدیک شدن به توافق محتمل هسته‌ای، آمریکا ادعاهایی را درباره حمله به «بولتون» مطرح کرده و بعد این اتفاق رخ می‌دهد؟ رضا نصری، کارشناس سیاست خارجی  نیز نوشت: حال تماشا کنید چگونه لابی طرفدار اسرائیل و مخالف برجام حمله به سلمان رشدی را به ایران و سپس به توافق هسته‌ای نسبت خواهد داد! کاملاً محتمل است «دسیسه»‌های اخیر علیه علی‌نژاد، بولتون، پومپئو و (الان) رشدی توسط سیستم اطلاعاتی اسرائیل برای تخطئه دیپلماسی سازمان دهی شده باشد.در مقابل ابوالفتح کارشناس سیاسی نیز نوشت:بر اساس نظریه «اثر پروانه ای» در جهان، هر چیزی به هر چیزی می تواند ربط داشته باشد از جمله آینده برجام و حمله به سلمان رشدی.اما موضوع حمله به سلمان رشدی بزرگ تر از آن است که برای برهم زدن برجام، به اجرا گذاشته شده باشد. برای ضد برجامیان، اتفاقات به مراتب کوچک تر هم کفایت می کند. عبدا… گنجی، فعال سیاسی نیز درباره حمله به سلمان رشدی گفت:  ضارب هیچ ارتباطی با ایران ندارد . اگر مسلمانی فضا را مناسب دید فتوای امام را اجرا می‌کند؛ کاری به برجام و امثالهم ندارد، اجازه‌ای هم لازم نیست.سلمان رشدی در سال ۱۳۶۷ کتاب موهن «آیات شیطانی» را که سراسر توهین به پیامبر اسلام (ص) بود، منتشر کرد که خشم مسلمانان جهان را برانگیخت.در پی این اقدام موهن سلمان رشدی، او ناچار به زندگی پنهانی تحت تدابیر شدید امنیتی شد و از آن‌جا که دولت انگلیس زمینه انتشار این کتاب اهانت آمیز را فراهم کرده بود، با صرف هزینه های گزاف مسئولیت حفاظت از جان او را برعهده گرفت و او بارها ناچار به تغییر محل اقامت خود شد.
فراخبر
پیام های مجازات سلمان رشدی
جواد نیکی ملکی-عملیات مجازات سلمان رشدی ابعادی پیچیده دارد اما در تحلیلی اولیه و بر اساس ظاهر می توان گفت:۱-مجری عملیات حرفه‌ای نبوده؛ پیام: هر فرد عادی می تواند مجری عملیات مجازات بعدی شود. ۲- او جوان است و پس از حکم ارتداد رشدی زاده شده؛ پیام: عملیات مجازات آرمانی است که نسل به نسل امتداد دارد. ۳-  عملیات در نیویورک، یکی از امنیتی‌ترین شهرهای آمریکا انجام شده نه محل زندگی فلاکت‌بارِ رشدی؛ پیام: عملیات مجازات بعدی هرجایی می تواند رخ دهد، مثلا مارئه‌لاگو در فلوریدا، تل‌آویو یا…۴-زمان عملیات پس از ۳۴ سال، پیام: مجازاتِ مجرمان، دیر و‌ زود دارد ولی سوخت و سوز ندارد.۵- همزمانیِ این عملیات با شایعه بی‌اساس و مضحک ترور جان‌بولتون و مذاکرات برجامی قابل تأمل است؛ البته اهمیت راهبردی و تاریخی این عملیات فراتر از این ملاحظات بی‌مورد است.۶-سرویس‌های غربی و صهیونیستی، توانِ حمایت از مهره‌های متعدد خود را ندارند، به‌ویژه اگر آن مهره‌ها سوخته باشند.۷-این عملیات اگر کار سرویس غربی یا صهیونیستی باشد، اولا مجبور شده‌اند فتوای بر زمین مانده را به دست خودشان عملی کنند، ثانیا مزدوران شان دایم از قربانی شدن به دست ارباب هایشان خواهند ترسید.
۴.۵/۵ - (۲ امتیاز)

۳ دیدگاه‌ها

  1. مرگ بر سلمان رشدی مرتد. اینایی که تورات و انجیل رو قبول دارند اما ب پیامبر عزیزمون فحش میدن دروغگوهستند! چون عیسی و موسی علیه السلام هم گفته بعد من پیامبری میاید ک او بهتر از ماو کاملتر از ماست اما این نادانها نمیفهمند و درواقع خدارا ازرده اند. قران رااتش بزنند یعنی ازردن خدا. پس حمایت از سلمان رشدی مرتدمعنا ندارد!

  2. خدایی که خالق مکر و هوش و سحر هست بینهایت قدم از مخلوقاتش جلوتر هست ایلومومناتی ها بهتر بگم فراماسونها خیلی نادون هستند که فکر میکنند دارند جهان مدیریت میکنند در حقیقت خودشان جز مهره های بازی مکر پروردگار عالم هستند پس هرگز نمی‌توانند رب جهانیان خدای یکتا را فریب بدهند.

  3. گاهی برای حفاظت از شخصی ترور و حتی مرگی ساختگی لازم است سیاست و حقه بازی ایلومناتی ها از تصور ما خارج هست ، آنها برای ۲۰۰ و هزار سال بعد نقشه می‌کشند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *