شنبه , ۸ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۳:۱۰ بعد از ظهر به وقت تهران

بهترین کتاب آموزش زبان آلمانی به فارسی

امروزه آموزش زبان آلمانی، زبان آموزان و علاقمندان زیادی را با خود درگیر کرده و به دنبال این هستند که راهی برای یادگیری این زبان داشته باشند‌. یکی از راه های یادگیری هر زبان، مطالعه کتاب های مختلف آموزشی است‌.

اما باید این کار هم با تدبیر خاصی انجام شود و مناسب با سن و سطح زبانی آن ها را انتخاب نمود. بدون تردید با مطالعه این مطالب می توانید تصمیم درستی برای انتخاب کتاب های آموزشی بگیرید.

بهترین کتاب آموزش زبان آلمانی به فارسی

کتاب آموزش زبان آلمانی به فارسی (ترجمه فارسی)

یکی از نکات در فرایند آموزش زبان آلمانی و سایر زبان ها انتخاب کتاب های با کیفیت است چرا که کمک زیادی به تسریع در یادگیری و همچنین بازده بسیار خوب آموزش می باشد. کتاب ها زیاد و گوتاگونی از نویسنده های مختلف وجود دارد که شما را مجبور می کند انتخاب درستی داشته باشید و این نکته را فراموش نکنید که هر کتابی مناسب نیست.
در وهله اول هر زبان آموز باید این نکته را مورد توجه قرار دهد که کتاب مورد نظر با سطح زبانی او هم خوانی داشته باشد. نکته مهم دیگر در مورد کتاب های آموزش زبان آلمانی و سایر زبان ها این است که باید تمام مهارت های زبانی را در خود جای داده باشند. پس باید این مسئله را در نظر بگیرید که کتاب مورد نظر بر روی مهارت شنیداری، گفتاری، نوشتاری و مهارت خواندن تمرکز داشته باشد.
در این مطلب سعی داریم تعدادی از کتاب های مناسب برای یادگیری زبان آلمانی برای افراد فارسی زبان را معرفی نماییم و این امر به علاقمندان کمک خواهد کرد که زبان را همچون زبان مادری فرا گرفته و به تسلط کامل دست پیدا کنید. نکته دیگر این است که در ایران کتاب های زیادی برای آموزش زبان آلمانی ترجمه نشده است و این امر محدودیتی را به وجود آورده است، اما با این وجود کتاب های خوبی هم وجود دارند که راه های یادگیری زبان آلمانی را به زبان آموزان یاد می دهند.
فراموش نکنید که انتخاب منابع آموزشی می تواند مهم ترین و اصلی ترین گام برای یادگیری هر زبان به شمار رود. در ادامه چندین کتاب خوب را برای آموزش زبان آلمانی معرفی می کنیم.

بهترین کتاب آموزش زبان آلمانی به فارسی

کتاب های Menschen

این مجموعه کتاب های آموزش زبان آلمانی شامل دوازده جلد می باشد و همه ی جلدها با سطح بندی درستی در دسترس زبان آموزان و علاقمندان قرار می گیرند. این مجموعه کتاب ها از سطح A1 تا سطح B2 را دارند و همچنین این کتاب ها همراه با سی دی می باشند.

مجموعه کتاب های Menschen در ایران و سر تا سر جهان در رده بهترین کتاب آموزش زبان آلمانی قرار گرفته اند و می توان گفت که در ایران جزء پر فروش ترین ها به شمار می رود. مطالعه کردن این مجموعه کتاب ها قدری وقت گیر هستند و دارای مطالب سنگینی می باشند اما با این وجود بهترین منبع برای یادگیری زبان آلمانی به شمار می رود. نکته قابل ذکر این است که شما با کمی گشتن در سطح وب میتوانید ترجمه فارسی دستور زبان آن را پیدا کنید.
کتاب آموزش زبان آلمانی در ۳۰ روز
این کتاب در واقع پر فروش ترین کتاب در ایران است و می توان آن را یکی از بهترین ها و استثنایی ترین منابع آموزشی به شمار آورد. از ویژگی های مهم این کتاب نداشتن هیچ گونه غلط املایی نگارشی یا اشتباه تلفظی است که این امر واقعا نقطه قوت این کتاب محسوب می شود‌‌.

بهترین کتاب آموزش زبان آلمانی به فارسی

افرادی که تمایل دارند دامنه لغات خود را افزایش دهند، بدون شک با این کتاب به سرعت به هدف خود می رسند چرا که سرشار از واژه های مهم، اصطلاحات، عبارت ها و مکالمه های کاربردی و مهم در زبان آلمانی می باشد. پیشنهاد ما این است که حتی اگر کتاب های دیگر را برای یادگیری زبان آلمانی انتخاب کرده اید، باز هم در کنار آن ها از این کتاب استفاده نموده و نهایت لذت را ببرید.
فرقی ندارد که شما در چه سطحی از زبان آلمانی قرار دارید یا برای یادگیری زبان به کلاس می روید، این کتاب را حتما باید در بین منابع خود داشته باشید و از آن استفاده نمایید. این کتاب جنبه خودآموز دارد و به زبان فارسی هم ترجمه شده است که این کار را آقای «محمد تقی زاده» انجام داده است.
در این کتاب ۳۰ درس وجود دارد که هر کدام در زمینه های مختلف شغلی و اجتماعی بوده و شامل گفت و گوهای روزمره، مطالب مهم در مورد سفر و شغل های متفاوت، داستان های مختلف سرگرم کننده و جذاب هستند. پس از هر درس تمرین هایی برای خودآزمایی وجود دارد که باعث می شود زبان آموزان تمرین های بیش تری داشته باشند و همچنین آزمون های میان دوره ای و نهایی برای ارزیابی در آن وجود دارد.

بهترین کتاب آموزش زبان آلمانی به فارسی

کتاب خودآموز تصویری مکالمه زبان آلمانی

این کتاب با یک تکنیک بسیار عالی به نگارش در آمده است و به آموزش زبان آلمانی می پردازد اما نمی توان آن را در رده کتاب های ضروری قرار داد. اما افرادی که در مسیر یادگیری زبان آلمانی با مشکلاتی در مکالمه ها و همچنین جمله سازی مواجه می شوند و نمی توانن گد منظور خود را به زبان آلمانی بیان کنند یا حرف طرف مقابل را زیاد متوجه نمی شوند، می توانند روی این کتاب حساب باز کنند و از تکنیک آن استفاده نمایند.

این اطمینان را به شما می دهیم که پس از مطالعه این کتاب، قادر خواهید بود پیشرفت خود را در مکالمه به زبان آلمانی و فهم و درک مطالب و جمله ها مشاهده نمایید. تدوین این کتاب را آقایان محمد نوری و مرتضی ابدطلب انجام داده اند و تمرکز آن بر روی مکالمه می باشد و زبان آموزان این فرصت را دارند که با جمله های ساده و مکالمه های روزمره و مهم در مکان های مختلف آشنا شوند.
تصویرهایی که در این کتاب وجود دارد یادگیری واژه های ساده و البته پر کاربرد زبان آلمانی را برای زبان آموزان راحت تر و جذاب تر می سازد‌. از ویژگی های دیگر این کتاب، وجود خلاصه ای از آموزش نکات مهم گرامری است که آموزش این زبان را ساده تر می کند.
تردید نداشته باشید که با مطالعه این کتاب ها و یا شرکت در آموزشگاه زبان مناسب می توانید گامی بلند در زمینه آموزش زبان آلمانی بردارید و موفقیت و پیشرفت زیاد خود را مشاهده نمایید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *