شنبه , ۸ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۹ بعد از ظهر به وقت تهران

ایمپلنت کره ای Snucone محصول کره جنوبی و آلمان

ایمپلنت Snucone یک ایمپلنت کره ای مقرون به صرفه است که در ایران محبوبیت زیادی دارا می باشد. اگر می خواهید درباره ایمپلنت کره ای Snucone اطلاعات بیشتری کسب کنید، با ما همراه باشید.

ایمپلنت کره ای Snucone محصول کره جنوبی و آلمان

تاریخچه ایمپلنت Snucone

ایمپلنت کره ای Snucone یکی از ایمپلنت هایی است که به عنوان یک محصول مشترک کره جنوبی و آلمان شناخته می شود. البته این اتفاق در سال ۲۰۰۵ افتاد و همکاری بین دو شرکت کره ای و آلمانی شروع شد. این ایمپلنت را به عنوان یک ایمپلنت تکامل یافته می شناسند که از نظر ساختاری و زیبایی منحصر به فرد محسوب می شود. این ایمپلنت به نام ایمپلنت کره ای تحت لیسانس المان نیز شناخته می شود.

در نظر داشته باشید که ایمپلنت کره ای Snucone دارای سطح SLA است و این سطح به عنوان یک سطح طلایی شناخته می شود و همین موضوع نشان از کیفیت بالای این ایمپلنت ها دارد. این برند فعالیت خود را از سال ۱۹۹۷ شروع کرد و تولیدات خود را در زمینه ابزار های پزشکی آغاز کرد. این شرکت همکاری خود را در زمینه تولید ایمپلنت های دندانی با شرکت آلمانی Konus تا به امروز ادامه داده است. اسنوکن از اولین شرکت های کره ای است که کیفیت محصولات آن در سطح جهانی شناخته شده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت انواع برند ایمپلنت می توانید از صفحه ( قیمت ایمپلنت دندان ) دیدن فرمایید .

مشخصات و ویژگی های ایمپلنت کره ای Snucone

فعالیت این شرکت از سال ۱۳۹۱ در ایران در شهر اصفهان شروع شد و پس از آن از سال ۱۳۹۴ در شهر تهران فعالیت خود را گسترش داد. از جمله مهمترین مشخصات و ویژگی های ایمپلنت کره ای Snucone شامل موارد زیر است:

  • برای این ایمپلنت کره ای این برند پنج نوع فیکسچر وجود دارد. در واقع پنج نوع فیکسچر برای چهار شرط مختلف وجود دارد که هر نوع ایمپلنت برای یک نوع بافت استخوان و بیمار مناسب است.
  • در قسمت فوقانی سازگاری بالایی وجود دارد و در واقع اتصالات پروتئینی ایمپلنت Snucone به دلیل این سازگاری بالایی که دارد نیاز به هیچ وسیله برای سوار شدن ایمپلنت ندارد. از طرفی همین موضوع باعث کاهش هزینه برای بیماران می شود.
  • از مهمترین مسائل انتخاب یک سیستم ایمپلنت خوب روکش آن است. در واقع این روکش ها تاثیر بسیار زیادی بر روی طول عمر ایمپلنت ها دارند. در واقع روکش های ایمپلنت ها در ماه های ابتدایی جراحی بسیار مهم هستند و همین موضوع باعث می شود که بهبود سریع تر رخ دهد. از طرفی جنس ایمپلنت ها باعث می شود که استخوان فک ایمپلنت را به عنوان یک جسم خارجی سریع تر بپذیرد یا نه. در واقع این جنس ایمپلنت است که تعیین کننده می باشد.

مزایا ایمپلنت کره ای Snucone

اگر بخواهیم به صورت اجمالی در مورد مزایای ایمپلنت های دندانی ویژگی هایی را در نظر بگیریم، می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

ایمپلنت کره ای Snucone محصول کره جنوبی و آلمان

  • ایمپلنت کره ای Snucone دارای کیفیت بسیار بالایی است و به همین دلیل توانسته است در بازار های جهانی جایگاه ویژه ای داشته باشد.
  • یکی از مهمترین مزایای ایمپلنت کره ای Snucone این است که از بهترین و به روزترین فناوری ها برای تولید آن ها استفاده می شود. در واقع بسیاری از ایمپلنت های کره ای از فناوری های به روز دنیا استفاده می کنند. این برند نیز از پیشرفته ترین فناوری ها برای تولید ایمپلنت های دندانی بهره می برد.
  • موادی که در ساخت ایمپلنت کره ای Snucone استفاده می شود، دارای سازگاری بسیار بالایی با بافت های بدن هستند. همین موضوع باعث می شود که این ایمپلنت ها بتوانند برای تمامی افراد قابل استفاده باشند.
  • برجستگی کم یکی دیگر از مزایای ایمپلنت های دندانی این برند است. به همین دلیل این ایمپلنت ها دوره نقاهت کمی نیاز دارند و بیمار به سرعت دوره درمان را طی می کند. از طرفی با توجه به ساختار و یکپارچگی که این ایمپلنت ها دارند به لثه می چسبند و در نتیجه باعث حفظ لثه می شوند.
  • با توجه به ساختاری که این ایمپلنت های دندانی دارند بدون هیچ نگرانی می توانند هم در قسمت های جلویی و هم در قسمت های پشتی جایگزین شوند. در واقع همین موضوع باعث می شود که ظاهر صورت بیمار تغییر مثبتی داشته باشد.
  • یکی از مهمترین نکاتی که باید در مورد ایمپلنت ها در نظر گرفته شود، نصب آن ها است. در واقع نصب ساده و سریع ایمپلنت کره ای Snucone باعث می شود که بافت های داخل دهان آسیب کمتری ببینند. از طرفی قابلیت انعطاف پذیری بالای ایمپلنت های دندانی این برند باعث شده است که بتوان آن را از متریال متفاوت و البته مناسب تهیه کرد.

قیمت برند های مختلف

تمام مزایایی که در مورد ایمپلنت کره ای Snucone ذکر شد به دلیل ساختار، متریال و … است که تاثیر بسزایی بر روی نتیجه نهایی دارد.

قیمت ایمپلنت کره ای Snucone در واقع در بازه های مختلفی قرار دارد. هر کدام از این قیمت ها با توجه به ویژگی های ایمپلنت ها ممکن است متفاوت باشند. ایمپلنت های کره ای دارای قیمت مناسبی هستند و نسبت به ایمپلنت های اروپایی و آمریکایی مقرون به صرفه می باشند. فراموش نکنید که برای انتخاب یک ایمپلنت مناسب شما باید به دندانپزشک مراجعه نمایید و در واقع با توجه به تشخیص او یک ایمپلنت انتخاب کنید. از نظر قیمتی می توان ایمپلنت های این برند را در بازه قیمتی ۷ میلیون تومان تا ۱۳ میلیون تومان قرار داد. البته نباید فراموش کرد که قیمت تمام شده ایمپلنت ها به فاکتور های مختلفی بستگی دارد. از جمله این فاکتور ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دستمزد دندانپزشک از جمله مواردی است که بر روی قیمت تمام شده تاثیرگذار است. در واقع دندانپزشک ها ممکن است با توجه به توانمندی و تجربه ای که دارند، دستمزد متفاوتی از شما دریافت کنند.
  • از دیگر مواردی که بر روی قیمت ایمپلنت تاثیر دارد، نوع فیکسچر آن است. در واقع فیکسچر ها از هر مورد دیگری بیشتر بر روی قیمت ایمپلنت ها تاثیر دارند. فراموش نکنید که باید در مورد فیکسچر مناسب از دندانپزشک خود سوال بپرسید.
  • برند ها نیز قیمت های متفاوتی دارند. همانطور که اشاره شد برند های کره ای دارای قیمت مناسب تری هستند. در این میان ایمپلنت های آمریکایی و سوئیسی قیمت های بالاتری دارند. در نتیجه این مورد را نیز باید در هنگام انتخاب ایمپلنت در نظر داشته باشید.

نتیجه گیری

در مورد قیمت ایمپلنت کره ای Snucone باید گفت که این برند در دسته ایمپلنت هایی با قیمت مناسب قرار می گیرد. در نتیجه بهتر است که شما برای انتخاب این ایمپلنت با پزشک خود مشورت های لازم را انجام دهید. از طرفی بودجه ای که برای ایمپلنت دندان های خود در نظر گرفته اید را با پزشک در میان بگذارید. در این حالت پزشک متخصص می تواند بسیار بهتر به شما کمک کند.

منبع : snucone

 

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *