چهارشنبه , ۱۹ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۷:۲۷ بعد از ظهر به وقت تهران

مردی سر بریده زن خائنش را نزد پلیس برد ! + عکس

روز گذشته یک مرد در هند کیسه به دست نزد پلیس می‌رود. هنگامی که مرد آن کیسه را در برابر چشمان آنان باز می‌کند با صحنه‌ای دلخراش مواجه می‌شوند.

روز گذشته یک مرد در هند کیسه به دست نزد پلیس می‌رود. هنگامی که مرد آن کیسه را در برابر چشمان آنان باز می‌کند با صحنه‌ای دلخراش مواجه می‌شوند. وجود یک سر بریده شده نیرو‌های پلیس را به شدت شوکه می‌کند.

این مرد علت این اقدام را خیانت همسرش اعلام کرده است.به گزارش خبرگزاری دیلی‌میل، این مرد ۳۵ ساله همسرش را با بی رحمی تمام به قتل  رسانده بود و سپس در حالی که سر همسرش را در کیسه‌ای قرار داده بود، خود را به پلیس هند معرفی می‌کند.

قاتل زمانی که نزد پلیس می‌رود یک چاقوی بزرگ در دست داشته است و در آنجا به قتل همسرش اعتراف می‌کند.در فیلمی که توسط یکی از افسران پلیس ضبط شده است، قاتل کیسه‌ای را که همراه خود داشته بر روی زمین قرار می‌دهد و بعد سر همسرش را بر روی زمین می‌کشد و سپس آن را بالا نگه می‌دهد.

” این زن همسر من بوده، من عاشق او بودم و تمام عشق ام را نثار او کردم ” این جملات را ساتیش به افسران پلیسه گفته است که از دیدن این صحنه شکه شده بودند.قاتل در اعترافات خود به پلیس گفته بود، مدتی بود که همسرش با مردی دیگر رابطه داشته است و زمانی که آن‌ها را به طور اتفاقی با یکدیگر می‌بیند از کوره در می‌رود و این عمل شنیع را انجام می‌دهد.

وی همچنین اذعان داشت، همسر او یک وام سنگین به مبلغ ۳۰۰.۰۰۰ روپیه را از بانک گرفته بود که پول را به آن مرد قرض داده بود.//خبرگزاری رکنا

۱/۵ - (۱ امتیاز)

یک دیدگاه

  1. لطفا برای من خبرنامه ارسال فرمایید ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *