چهارشنبه , ۱۹ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۱ بعد از ظهر به وقت تهران

گفت‌ و گو با بازیگر «چطوری ایرانی؟» +عکس

“ژوزف سلامه” بازیگر نقش ابوعمر الشیشانی ، وزیر جنگ گروه تروریستی داعش ودومین فرمانده ارشد این گروه در فیلم “به وقت شام” به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا است که با جمله “چطوری ایرانی” در ایران به شهرت فراوانی دست یافته است.

ژوزف سلامه بازیگر لبنانی است که ۳۳ سال دارد ودارای مدرک بازیگری تئاتر است. او که ظاهرا اخیرا با یکی از خبرگزاری‌های ایرانی مصاحبه داشته میگوید که دوماه قبل از ایفای نقش در فیلم “به وقت شام” ازدواج کرد و بعد از گذراندن ماه عسل خود مستقیما به گروه فیلمبرداری پیوست وکارش را آغاز کرد.

او تجربه بازیگری در این فیلم را “شگفت‌انگیز” توصیف کرد وگفت که بعد از اینکه سناریوی کار را دریافت کرده از میزان حرفه ای بودن کار که آن را در سطح سناریوی فیلم های هالیوودی می دانسته، متعجب والبته کمی هم نگران شده بود چرا که تا کنون چنین کار بزرگی انجام نداده بود.

وی درباره نقشش در این فیلم می گوید که باید نقش یک شخصیت شیطانی کریه را بازی می کردم واز این رو باید چنان حرفه ای کار را انجام می دادم که بیننده از آن بدش بیاید.

وی درخصوص دشواری کار نیز گفت که از آنجا که فارسی بلد نبوده همواره مترجمی همراهیش می کرد تا بتواند دیالوگها وحرفهای کارگردان را برایش ترجمه کند.

سلامه که بسیار مایل است به ایران سفر کند می‌گوید که بسیاری از ایرانی‌ها او را در اینستاگرام دنبال می کنند واز بازیگری‌اش استقبال کرده واو هم بسیار دوست دارد تا هوادارانش رادر ایران ببیند./ العالم

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *