جمعه , ۷ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۷ بعد از ظهر به وقت تهران

مهران غفوریان: هومن سیدی ‌گفت اگر فصل دوم «قورباغه» ساخته بشود، کیان نقش مهمی خواهد شد

مهران غفوریان در گفت و گو با فریدون جیرانی در برنامه کافه آپارات درباره مسیر تازه‌اش در بازیگری گفت: «سه سال و نیم در انتخاب کارهایم سخت‌گیری کردم و سمت بازی کردن نقش‌های جدی رفتم و حالا فیزیک و روحیاتم آمادگی تغییر را دارد

مهران غفوریان: هومن سیدی ‌گفت اگر فصل دوم «قورباغه» ساخته بشود، کیان نقش مهمی خواهد شد

دوست نداشتم این تغییر مسیر نتیجه لوسی داشته باشد. واقعا دلم میخواست نقش‌های متفاوتی بازی کنم و خودم را محک بزنم.

در این سه سال و نیم فقط جواب منفی دادم و صبر کردم. و خیلی کارها را رد کردم. در این مدت به خیلی کارها و پول‌ها نه گفتم.

قرار بود با هومن سیدی یک تئاتر دونفره کار کنیم که آن تئاتر کار نشد. بعد از آن هومن سیدی گفت برای یک سریال یک نقش دارم دو قسمته. گفتم دو قسمت کم نیست؟ گفت خیلی نقش مهمیه. و یک سال و نیم قبل از تولید سریال قرارداد بستم. در فیلمنامه، کیان یک نگهبان چاق بود ولی وقتی جلوی دوربین رفتم لاغر لاغر بودم. اما نتیجه نهایی را هم خودم هم هومن سیدی خیلی دوست داشتیم.

هومن سیدی تا جزییات با بازیگرش وارد صحبت می‌شود تا نقش را پیدا کنند. اولین سکانس را که بازی کردم یک مقدار خودم گیج شدم و این نقش را مدام تکرار کردیم و وقتی دیدم گیرهای هومن کمتر شد فهمیدم به نقش رسیده‌ام.

فکر نمی‌کردم این نقش مورد توجه قرار بگیرد. نوید محمدزاده همان زمان فیلمبرداری بهم گفت مهران ترکوندی! اما هومن سیدی خیلی عادت ندارد این چیزها را بگوید، اما رضایت را در چهره‌اش دیدم. واقعا فکر نمی‌کردم اینقدر بازی‌ام مورد استقبال قرار گرفت و همه دوست داشتند.

زمان فیلمبرداری هومن سیدی می‌گفت اگر فصل دوم «قورباغه» ساخته بشود، کیان نقش مهمی خواهد شد. صحبتی که چند وقت پیش با هومن سیدی کردم گفت خیلی خسته‌ام. می‌دانم می‌خواهد یک فیلم سینمایی بسازد ولی احتمال ساخت فصل دوم «قورباغه» هم هست.

بعد «قورباغه»، برای سریال «خاتون» قرارداد بستم که آن هم یک نقش جدیه. همچنین برای سریال «جزیره» و «نوبت لیلی» هم قرارداد بستم که نقش هایم در آنها هم جدی است. فقط یک کمدی دارم به نام «نیسان آبی» که آن هم کمدی جدی و اجتماعی است.

۳/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *