شنبه , ۸ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۰:۵۹ قبل از ظهر به وقت تهران

هاشمی رفسنجانی: خطر بازگشت احمدی نژاد را باید جدی بگیریم

www.dustaan.com-hashemi-ahmadi-nezhadمجله انلاین دوستان : آقای هاشمی رفسنجانی در جمعی اظهاراتی داشته ‌است که اصلاح‌طلبان دارند از دولت سرخورده می‌شوند. دولتی‌ها فکر می‌کنند که وضع به همین منوال باقی خواهد ماند و فضای مثبت نسبت به دولت ادامه خواهد یافت. درحالی که باید خطر بازگشت احمدی‌نژاد را جدی بگیریم.

وی افزوده ‌است: من هشدار می‌دهم و باید این‌ها را رصد کنیم و نگذاریم که فرصت بلند شدن از زمین پیدا کنند. در جاهایی برای این‌ها زمینه بازگشت وجود دارد و ممکن است سوار موج شوند و بازگردند.

هاشمی در این جمع با انتقاد از کم‌تحرکی دولت، گفت: در حالی‌که باید هر روز شاهد حرکت جدیدی از طرف دولت باشیم، این‌ها بیشتر خواب و تنبل هستند. احمدی‌نژاد هر روز یک کار جدید داشت ولو کاری هم نبود و لمپن بازی بود، اما تحرک دولت در افکار عمومی تأثیرگذار است.

از سوی دیگر شواهد حاکی از آن است که محمود احمدی نژاد فعالیتهای خود را افزایش داده است و پیغامهایی را برای اصولگرایان فرستاده که از آن برداشت شده که وی علاقه مند است در دور آینده ریاست جمهوری مجددا ورود پیدا کند.

وی در جلساتی که با برخی اصولگرایان داشته و گفته است که فضای فعلی دولت را هاشمی رفسنجانی اداره می کند و اصولگراها باید حول من متحد شوند تا بتوانند در انتخابات پیروز شوند.

گفتنی است فضای دو قطبی سازی هاشمی ـ احمدی نژاد از سال ۸۴ تا کنون تبدیل به استراتژی تبلیغی آقایان هاشمی و احمدی نژاد شده است و هر کدام سعی دارند برای حفظ یا رسیدن به قدرت، طرف مقابل را به عنوان خطر جدی معرفی نمایند تا از این طریق سبد رای خود را افزایش دهند. سیاستی که متاسفانه به دلیل تنش آفرینی طرفین، کشور را با خسارت های زیادی همراه کرده است.///جهان

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *