جمعه , ۷ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۵ بعد از ظهر به وقت تهران

قلعه دراکولا کجاست؟ +عکس

به احتمال زیاد تاکنون داستان‌هایی در مورد دراکولا و یا فیلم‌هایی در مورد آن دیده باشید. ولی آیا می‌دانید دراکولا کجا زندگی می‌کرد؟ دوست دارید در مورد قلعه زندگی دراکولا بیشتر بدانید؟ در مورد «قلعه برن» در رومانی صحبت می‌کنیم؛ قلعه‌ای سلطنتی که در قسمتی از اروپا است که کمتر موردتوجه گردشگران قرار گرفته است.

معروف‌ترین نام دراکولایی که می‌شناسیم، شخصیتی است که نویسنده ایرلندی، برام استوکر، در کتاب خود در مورد آن صحبت کرده. اگرچه استوکر هیچ‌وقت در مرکز اروپا نبوده است اما قلعه‌ای که او در کتابش معرفی کرده است دقیقاً ویژگی‌های قلعه برن در رومانی را دارد! و شخصیت آن بر اساس یکی از فرمانروایان قرن پانزده به نام Vlad Tepes است که به طرز وحشیانه‌ای دستور قتل‌عام و شکنجه ۱۰ ها و بلکه صدها نفر را در دوران فرمانروایی‌اش داده است.

هرساله چند صد هزار نفر از این قلعه بازدید می‌کنند فقط به این امید که بتوانند حتی لحظه‌ای این دراکولای ترسناک را از نزدیک ببینند. یک افسانه قدیمی وجود دارد که بر طبق آن، دراکولا واقعاً در این قلعه زندگی می‌کند اما خود را از دید عموم پنهان می‌کند. البته فقط توریست‌های تیزبین متوجه می‌شوند که در این قلعه خبری از دراکولا واقعی نیست! ولی بعضی از آن‌ها گفته‌اند که برای لحظه‌ای دراکولا را دیده‌اند و از شدت ترس فرار کردند!/الی گشت

قلعه دراکولا کجاست؟

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *