جمعه , ۷ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۷:۳۷ بعد از ظهر به وقت تهران

رازی عجیب از سقوط هواپیمای دختر ترکیه‌ ای در ایران !

مدیرکل پزشکی قانونی چهارمحال و بختیاری گفت:‌ جسد یازدهمین سرنشین هواپیمای ترکیه‌ای که در آسمان ایران سقوط کرده بود، هنوز پیدا نشده است.

http://www.nikru.ir/uploads/posts/2018-03/1520789658_d1.jpg

علی سامان‌پور در نشست خبری اصحاب رسانه که به مناسبت هفته قوه قضاییه برگزار شد، با اشاره به اینکه در سال ۹۶، ۲۳ هزار و ۱۸۹ معاینده در پزشکی قانونی چهارمحال و بختیاری انجام شده است، گفت: طی این مدت، ۳۱۸ پرونده در کمیسیون پزشکی، یک هزار و ۵۲۰ پرونده در آزمایشگاه سم‌شناسی و ۱۶۰ پرونده در آزمایشگاه پاتولوژی این اداره کل بررسی شد.

مدیرکل پزشکی قانونی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در سال گذشته، معاینه ۶۱۲ جسد در سالن تشریح انجام شده است، افزود: در این مدت هشت هزار و ۱۰۸ پرونده نزاع، چهار هزار و ۱۶۶ مصدوم تصادفات، ۲۲۴ نفر فوتی تصادفت، ۹ مورد فوتی حوادث کار، ۱۳ مورد فوتی گازگرفتگی، ۳۰ مورد فوتی سوء‌مصرف موادمخدر، سه مورد برق‌گرفتگی و ۱۴ مورد غرق‌شدگی در استان ثبت شده است.

سامان‌پور با اشاره به سقوط Fall هواپیمای ترکیه‌ای با ۱۱ سرنشین طی سال گذشته در استان، اضافه کرد: جسد ۱۰ نفر از سرنشین‌های این هواپیما شناسایی شد ولی جسد فرد یازدهم تاکنون پیدا نشده است؛ قطعات پیدا شده در محل حادثه Incident مربوط به ۱۰ نفر دیگر بودند./رکنا

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *