سه شنبه , ۲۹ ام اسفند ماه سال ۱۴۰۲ ساعت ۳:۱۵ بعد از ظهر به وقت تهران

‍ انتشار ناگهانی سریال «سقوط» با بازی حمید فرخ‌نژاد

سریال «سقوط» که این روزها به یکی پرحاشیه‌ترین محصولات شبکه خانگی تبدیل شده شب گذشته به صورت ناگهانی منتشر شد تا پلتفرم‌ها بعد از سه ماه رکود سرانجام یک محصول تازه منتشر کنند.

در اولین قسمت «سقوط» حمید فرخ‌نژاد حضور نداشت اما نامش به عنوان اولین بازیگر در تیتراژ درج شده و به نظر نمی‌رسد نقش ‌و نام او شامل سانسور شده باشد. بازیگر که مهاجرتش همزمان با پایان بازی در این سریال جنجال بزرگی به پا کرده بود.

این در حالی است خبرگزاری اصولگرای مشرق هفته گذشته با انتقاد از انتشار احتمالی این سریال نوشته بود:«اگر ساترا و سایر واسطه‌ها به این نتیجه برسند که پروانه نمایش سریال سقوط باید صادر شود، حنای ساترا دیگر رنگی نخواهد داشت، چون فیلیمو در دهان‌کجی به بازوهای نظارتی در ۱۴۰۱ تبدیل به الگویی منفی شده است.
مهمترین پیامد منفی این اقدام این است که رویه نادیده‌انگاری پروانه ساخت که در سازمان سینمایی بسیار گسترده است، در شبکه نمایش خانگی و در حوزه ساخت سریال تکرار خواهد شد و ساترا با روندهایی روبرو خواهد بود که اثر تولید و تکمیل شده را بدون اخذ پروانه ساخت توسط سازندگان دریافت کند و نیمی از ساختار نظارتی نابود شود.»

۳/۵ - (۲ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *