جمعه , ۷ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۲ بعد از ظهر به وقت تهران

رازگشایی از شوهرکشی بعد از ۸ سال

راز قتل مرد جوان که قربانی توطئه همسر و یکی از دوستانش شده بود با کشف یک سرنخ بعد از هشت سال فاش شد.

رازگشایی از شوهرکشی بعد از ۸ سال

به گزارش خبرنگار جام‌جم، صبح سوم دی ۹۱ اهالی محله‌ای در باغستان کرج وقتی از خانه خود بیرون آمدند با جسد مرد جوانی روبه‌رو شدند که کنار خیابان رها شده بود. آنها در تماس با پلیس موضوع را خبر دادند و تیم جنایی در بررسی جیب مقتول یک کارت شناسایی پیدا کرد که با بررسی آن هویتش به نام سهیل ۴۲ساله شناسایی شد. پزشک جنایی هم علت مرگ او را خفگی اعلام کرد.
در ادامه خانه سهیل در همان محله شناسایی شد و همسرش در تحقیقات گفت: شوهرم دیروز از خانه بیرون رفت و دیگر برنگشت. او عادت داشت چند روز بی‌خبر از خانه بیرون برود.
ماموران در جریان تحقیقات، همسر سهیل و چند مظنون را مورد بازجویی قرار دادند اما به دلیل این‌که مدرکی علیه آنها نبود، آزاد شدند. با گذشت هشت سال از این جنایت، رئیس اداره مبارزه با جرایم جنایی البرز رسیدگی به این پرونده را دوباره به جریان انداخت که این‌بار مدارکی علیه همسر مقتول پیدا شد که احتمال قتل توسط او را قوت بخشید.
زن ۴۰ساله در فردیس دستگیر شد و در بازجویی‌ها همان حرف‌های قبلی را تکرار کرد. این‌بار به‌خاطر سرنخی که علیه این زن به‌دست آمده بود، بازپرس عنبری از شعبه یکم دادسرای جنایی کرج برای او قرار بازداشت صادر کرد.
سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس‌پلیس آگاهی استان البرز دراین‌باره به جام‌جم گفت: همسر مقتول که این‌بار هیچ راهی برای فرار از حقیقت نمی‌دید، لب به اعتراف گشود و به ارتکاب قتل با همدستی یکی از دوستان همسرش به نام میثم اعتراف کرد. متهم به قتل درباره انگیزه جنایت مدعی شد: شوهرم در کار خرید و فروش شیشه بود و گاهی دوستانش را برای مصرف مواد به خانه می‌آورد و از من می‌خواست که از آنها پذیرایی کنم. وقتی بچه‌دار شدیم، فکر کردم این رفتارش را ترک می‌کند اما همچنان این کار منبع درآمدش شده بود. یک روز با یکی از مشتریان همسرم به‌نام میثم درددل کردم که او پیشنهاد کرد شوهرم را به قتل برسانیم. ابتدا مخالفت کردم اما ادامه این شرایط زندگی برایم سخت شده‌ بود و قبول کردم. ابتدا قرار شد شیر گاز را باز کنم تا او دچار گازگرفتگی شود که این نقشه با هوشیاری همسرم ناکام ماند. بعد تصمیم گرفتیم نیمه شب میثم به خانه‌مان بیاید و شوهرم را خفه کند. شب حادثه او به خانه‌ام آمد و شوهرم را با کمک هم خفه کردیم بعد هم جسدش را با ماشین به چند کوچه پایین‌تر انتقال داد.
رئیس پلیس آگاهی استان البرز خاطرنشان کرد: با اعترافات این زن، همدستش هم دستگیر شد و به ارتکاب قتل اعتراف کرد که برای هر دوی آنها قرار قانونی از سوی بازپرس پرونده صادر شد.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *