جمعه , ۷ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۵ بعد از ظهر به وقت تهران

تعبیر خواب آب بینی و آب دهان چیست؟

آب بینی

حضرت دانیال گوید : آب بینی ، دلیل بر فرزند کند . اگر بیند آب از بینی او همی آمد ، دلیل کند که وی را فرزند آید اگر بیند که از بینی او خل بیرون آمد همین دلیل کند .

ابراهیم کرمانی گوید : اگر بیند که از بینی او آب همی فرود آید ، دلیل کند که وامش داده شود و از رنج و سختی و غم برهد . اگر بیمار بود ، شفا یابد .
محمد بن سیرین گوید : آب بینی در خواب فرزند بود ، اگر بیند که آب بینی بر اندام وی افتاد ، دلیل کند که وی را پسر آید .
اگر بیند که بر زمین افتاد ، دلیل کند که دختر آید .
اگر بیند که آب بینی بر زن خویش افتاد ، دلیل کند که زن او آبستن گردد ، ولیکن فرزند را بیفکند
اگر بیند که زن بر وی آب بینی افکند ، دلیل کند که او را پسری آید .
اگر بیند که آب بینی در سرای همسایه افکند ، دلیل کند که با زن همسایه خیانت کند ،
اگر بیند که آب بینی خود را در بستر مردی افکند ، همین دلیل کند .
اگر بیند که آب بینی خود را همی خورد ، دلیل کند که او را فرزند شود .
اگر بیند که آب بینی او سیاه و تیره بود ، دلیل کند که فرزند او را اندوه و مصیبت رسد
اگر بیند که آب بینی او زرد بود ، دلیل کند که فرزندش بیمار گردد .

 

آب دهان

محمد بن سیرین گوید : اگر بیند آب دهان می انداخت ، سخنی گوید که او را حلال نباشد اگر بیند که در مسجد آب دهان می انداخت دلیل که سخن در دین گوید و نیز به هر موضع که آب دهان انداخت ، در اصل آن موضع گوید.

اگر بیند که آب دهان بر دیوار انداخت دلیل که مالی هزینه کند در رضای حق تعالی . اگر آب دهان به زمین افکند ، دلیل که ضیاع خرد . اگر آب دهان به دیوار افکند ، دلیل که عهد بشکند یا قسم دروغ گوید .

ابراهیم کرمانی گوید : اگر آب دهان گرم بود ، دلیل درازی عمر است ، اگر سرد بود ، دلیل مرگ است ، اگر سیاه بود غم و اندوه است ، اگر آب دهان زرد بود دلیل بیماری است .

اگرآب دهان خشک بود دلیل درویشی است اگر لعاب دهان چون از دهان بیرون آید ، بی آن که جامه را بیالاید ، عملی است که بگوید ، اگر لعاب خون باشد ، دلیل است که عملی باطل و دروغ گوید .

اگر بیمار بلغم از دهان به زمین افکند ، دلیل که از بیماری شفا یابد . اگر دید بلغم از گلو بیرون آور و به آستین بگرفت ، مال خود بر عیال هزینه کند .

جابر مغربی گوید : اگر کسی بیند آب دهان بر او انداختند ، دلیل که به اهل بیت وی طعنه زنند . اگر بیند خون به آب دهان آمیخته بود ، دلیل که مال حرام بخورد و دروغ بسیار گوید .

آنلی بیتون میگوید : دیدن آب دهان ، نشانگر روابط بیارزش و از دست دادن کار خودتان است . اگر در خواب ببینید که به روی کسی آب دهان میاندازید ، نشانهی آن است که رفتارتان مورد ملامت و سرزنش دیگران قرار میگیرد .

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *