جمعه , ۷ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۷:۱۱ بعد از ظهر به وقت تهران

واکنش مدیران استقلال به بیانیه افتخاری

دیروز رضا افتخاری، مدیرعامل سابق باشگاه استقلال با انتشار بیانیه‌ای بلندبالا به برخی مسائل که از نظر خودش جزو ابهامات دوران مدیریتش بود، پاسخ داد؛ حرف‌هایی که قطعاً در آینده‌ای بسیار نزدیک واکنش تند مدیران کنونی را هم در پی خواهد داشت.

www.dustaan.com-واکنش مدیران استقلال به بیانیه افتخاری

البته دیروز بعضی از آن‌ها ترجیح می‌دادند مصاحبه نکرده و آن را به بعد موکول کنند. یکی از مدیران ارشد استقلال دیروز در این رابطه به خبرنگار ما گفت: اگر الان حرف بزنم، تیم وارد بحران می‌شود، چون جنگ لفظی میان ما و افتخاری بالا می‌گیرد، ولی برایم جالب است که ایشان چقدر راحت تاریخ را در مورد ماجرای میثم تیموری و مرتضی آقاخان عوض می‌کند.

الان مردم خیلی راحت با یک سرچ ساده می‌توانند عکس این دو بازیکن را کنار آقای توفیقی پیدا کنند. مردم هنوز عکس گرفتن با بازیکنان جدید در نیمه‌شب‌ها و کت‌های رنگارنگی که آقای توفیقی برای عکس‌ها عوض می‌کرد را فراموش نکرده‌اند. کاش آقای افتخاری توضیح بدهد چطور معاونش با آقاخان و تیموری توافق نهایی را انجام داد و فقط امضای قرارداد را به زمان ما موکول کرد؟ توفیقی که الان در باشگاه سمتی ندارد، اما در دوران آقای افتخاری جزو مدیران ارشد باشگاه و مسئول نقل و انتقالات استقلال به حساب می‌آمد، بنابراین اسناد نشان می‌دهد با این دو بازیکن هم در دوران مسئولیتش به توافق رسید. هم سند وجود دارد و هم عکس‌ها و مصاحبه‌هایش موجود است.

منبع: خبرورزشی

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *