جمعه , ۷ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۱ قبل از ظهر به وقت تهران

ماجرای زنی که جسدش در یخچال خانه جا نشد

خبر قتل هولناکی دیگر؛ این‌بار اما در نارمک تهران. بوی تعفن راز این جنایت را فاش کرد.

http://www.dana.ir/File/ImageThumb_0_608_458/1683843

جنایتی که گفته می‌شود طی آن زنی ۴۵ساله به دست همسرش به قتل رسید و در یخچال خانه جاساز شد تا قاتل زمان کافی برای فرار داشته باشد، اما با بیرون آمدن جسد از یخچال و بوی ناشی از تعفن، همسایه‌های ساختمان چهارطبقه کلافه شدند و با پلیس تماس گرفتند.
یکشنبه ١٩ خردادماه مردی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفت و از بوی تعفن در ساختمانی شکایت کرد. بنابراین ماموران رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند و در محل اعلام‌شده، حاضر شدند. محل اعلام‌شده طبقه همکف ساختمانی چهارطبقه بود که درِ آکاردئونی و درِ ورودی این واحد نیز قفل بود. با اعلام موضوع به آتش‌نشانان و حضور آنها در محل، درِ خانه باز شد و ماموران با بررسی منزل، جسد زنی میانسال را که دچار فساد شده بود، در یخچال کشف کردند. نیمی از جسد از یخچال بیرون مانده بود و به همین دلیل دچار فساد شده بود.
بررسی‌های اولیه در این زمینه آغاز و با انجام پیگیری‌ها مشخص شد ٢٨ اسفندماه ‌سال ٩٧، درست در روزهای پایانی ‌سال گذشته این خانم و همسرش که به نظر می‌رسد از اتباع غیر ایرانی بود، این آپارتمان را اجاره کردند و به همراه خواهر مقتول در این محل سکونت داشتند. با تحقیقات از همسایگان، مشخص شد همان اوایل سکونت این خانواده، درگیری‌هایی بین خواهر مقتول و همسر مقتول رخ داده که در یکی از این درگیری‌ها دست همسر مقتول توسط خواهر او مجروح شد. پس از آن نیز همسر مقتول از خواهرزنش شکایت کرد و در این‌خصوص پرونده‌ای نیز تشکیل شد.
بر اساس اظهارات همسایگان، چند هفته پس از این درگیری، خواهر مقتول به محل دیگری نقل مکان کرد. همسایگان آخرین‌بار همسر مقتول را حدود یک ماه گذشته دیده بودند، یعنی آخرین‌بار هشتم ماه رمضان بود که او را دیدند از ساختمان خارج شد و پس از آن نیز اطلاعی از او در دست نیست. از همان تاریخ هم دیگر همسایه‌ها صدای جر و بحث از این زن و شوهر را نشنیدند؛ زن و شوهری که به مدت دوماه هر روز در خانه‌شان درگیری وجود داشت. با توجه به وضع جسد نیز به نظر می‌رسید که قتل یک ماه گذشته اتفاق افتاده باشد.
طی بررسی‌های میدانی که توسط تیم تشخیص هویت و عوامل گشت کلانتری نارمک انجام شد، مشخص شد مقتول که ایرانی است، در اتاق خواب با استفاده از یک شیء برنده مثل چاقو به قتل رسیده و قاتل سعی داشته است مقتول را در یخچال قرار دهد تا از فساد او جلوگیری کند و فرصت کافی برای متواری‌شدن داشته باشد.
سرهنگ مجتبی سهرابی، رئیس کلانتری نارمک با اعلام این خبر گفت: «جسد در حال حاضر به پزشکی قانونی منتقل شده و پرونده برای رسیدگی در اختیار مراجع قضائی قرار دارد.»
این درحالی است که هنوز مشخص نیست همسر مقتول چه کسی بوده و از اتباع کدام کشور است. همچنین هنوز خانواده زن میانسال و حتی شوهر فراری شناسایی نشده‌اند و پلیس به دنبال ردی از متهم این جنایت هولناک است.

 

روزنامه شهروند

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *