جمعه , ۷ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۷ بعد از ظهر به وقت تهران

علم‌ الهدی: یخچال ۲ میلیونی، ۱۵ میلیون شده؛ معیشت مردم روز به روز سخت‌ تر می‌ شود

http://www.ion.ir/content/modulefile/file/313324.jpg?width=800&height=600&bgcolor=eee

علم‌الهدی امام جمعه مشهد: روز به روز معیشت تنگ‌تر شده و گرانی بیشتر شده؛ یخچال ۲ میلیونی، ۱۵ میلیون شده و مردم مشکلات اولیه زندگی را نمی‌توانند حل کنند.

آذر ۲ خصوصیت در جریان اجتماعی جامعه اسلامی ما دارد؛ خصوصیت نخست اینکه ۱۶ آذر یک تابلوی تمام نمای اعلام خطری است که مرتب به ما یادآوری می‌کند که دشمنی آمریکا با ایران و ایرانی یک دشمنی ۶۵ ساله است؛ خاصیت دوم ۱۶ آذر این است که خاطره ۱۶ آذر نسل نخبه جامعه ما را به این فکر و اندیشه وامی‌دارد که در صف مقدم مقابله با استکبار و مقابله با جهانخواری آمریکا قرار دارد.

اگر حالا این فکر در مغز هر انسانی به وجود بیاید که در رابطه با آمریکا تجدیدنظر باید کرد؛ یا فکر شیطانی است و یا فکر جنون و مالیخولیایی.

رابطه ما با دنیای غرب از نظر اقتصادی باید قطع شود و باید روی پای خود بایستیم و باید این جنبش دانشجویی ضد استکباری در این راستا حرکت کند و این همان جهتی است که مقام معظم رهبری نیز روی آن تاکید دارند.

اروپا چیزی جدا از آمریکا در دشمنی با ما نیست.

۷ ماه است آمریکا از برجام خارج شده و اینکه فقط روی اروپا حساب کرده‌اید آیا ۷ ماه تجربه کافی نیست؟ اگر نسخه رهبری عملی می‌شد امروز مشکل ارز و معیشت نداشتیم. روز به روز معیشت تنگ‌تر شده و گرانی بیشتر شده؛ یخچال ۲ میلیونی، ۱۵ میلیون شده و مردم مشکلات اولیه زندگی را نمی‌توانند حل کنند و شما به اروپا چسبیده‌اید/ تسنیم

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *