جمعه , ۷ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۶:۳۳ قبل از ظهر به وقت تهران

شب ‌طلایی برای ‌«عصر جدید»

رویا نونهالی شنبه‌شب در قسمت یازدهم مسابقه، زنگ طلایی را برای یکی از استعدادها به صدا درآورد.

شب ‌طلایی برای ‌«عصر جدید»

مسابقه «عصر جدید» همزمان با عید فطر، دوباره به آنتن شبکه سه بازگشته تا روزهای کم‌رونقی که این شبکه پشت سر گذاشته، تا حدی جبران شود و بار دیگر شبکه سه در صدر فهرست پربیننده‌ترین‌ها قرار بگیرد. در قسمت یازدهم که شنبه‌شب پخش شد، شاهد بازگشت تماشاچیان به برنامه و به صدا درآمدن سومین زنگ طلایی بودیم.

 

رنگین‌کمان استعدادها

صحنه «عصر جدید» در قسمت یازدهم نیز مانند دیگر قسمت‌های فصل دوم که تا به حال روی آنتن رفته، پذیرای حضور ۷ استعداد در رشته‌های متنوع بود. گروه «دستان» از صندلی شکسته برای ساخت عینک چوبی استفاده کردند، گروه «ستاره هشتم» نمایش رزمی جذابی اجرا کردند، «عمو فخرالدین» شعبده‌بازی‌های عجیب و پرریسکی را انجام داد، مهرداد لطیفی به سبک متفاوتی نقاشی کرد و مبین درپور خواننده نوجوان، با آواز خراسانی خود داوران را غافلگیر کرد. یکی از ویژگی‌های مثبت مسابقه که همچنان مانند سری اول در سری دوم هم دیده می‌شود، حضور استعدادها در رشته‌های مختلف است که در فضای مسابقه تنوع ایجاد می‌کند. گرچه که نمونه‌ای از هرکدام از این استعدادها را در سری قبل هم دیده بودیم، اما اجرای شرکت‌کننده‌ها به اندازه کافی جذاب بود تا در نظر مخاطب تکراری نباشد.

 

سومین زنگ طلایی برای «ستاره هشتم»

اتفاق مهمی که شنبه‌شب در «عصر جدید» شاهد آن بودیم، به صدا درآمدن سومین زنگ طلایی مسابقه بود. در این قسمت از مسابقه، رویا نونهالی تصمیم گرفت فرصت ویژه صعود به مرحله نیمه‌نهایی را به گروه «ستاره هشتم» بدهد. نمایش رزمی این گروه بی‌شباهت به اجرای «فرشتگان نینجا» یا «دختران نینجا» در سری اول مسابقه نبود اما تنوع حرکات آن‌ها، اجرای جذاب و ماهرانه این گروه باعث شد رویا نونهالی آن‌ها را به مرحله بعد بفرستد. تا به حال امین حیایی و سیدبشیر حسینی با زنگ طلایی، هرکدام به ترتیب یک شعبده‌باز و گروهی از دختران نینجوتسوکار را مستقیم به مرحله نیمه‌نهایی فرستاده‌اند.

 

تاثیر مثبت بازگشت تماشاگران

حضور چند صد نفری تماشاگران در استودیوی مسابقه «عصر جدید» تاثیر مهمی برای هیجان و جذابیت مسابقه دارد و در قسمت‌های گذشته که در غیبت تماشاچیان روی آنتن رفت، جای خالی آنان به شدت احساس می‌شد. ضبط مسابقه از اواخر اردیبهشت‌ماه ضمن رعایت نکات بهداشتی، با حضور مردم در استودیو از سر گرفته شد و «عصر جدید» از این پس با حضور آنان روی آنتن خواهد رفت. بازگشت تماشاچیان بر «عصر جدید» تاثیر مهمی گذاشته بود و دوباره شور و هیجان خاصی را به فضای مسابقه آورده بود. جذابیت اجراها، تاثیر مثبت حضور مردم، شوخی‌های احسان علیخانی و داوران با شرکت‌کننده‌ها، همه و همه باعث شد قسمت یازدهم مسابقه جذاب و سرگرم‌کننده به پایان برسد.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *