سه شنبه , ۲۹ ام اسفند ماه سال ۱۴۰۲ ساعت ۷:۴۷ قبل از ظهر به وقت تهران

دانلود فیلم های بیوگرافی جدید | فیلم های ژانر زندگی نامه

افراد بزرگی در تاریخ بوده اند که از آنها نه در کتاب درسی خوانده ایم و نه شنیده ایم و این رسالت سازندگان فیلم ها را بیشتر می کند برای ساخت آثاری پیرامون این شخصیت های تاثیرگذار در جهان که اگر دقیق به مطلب پرداخت شود میتوان یک کار بی نظیر را شاهد باشیم، از شخصیت های سیاسی، چهره های هنرمند و جنگجویانی که در طول تاریخ توانسته اند حماسه آفرینی کنند. برای دیدن آرشیو دانلود فیلم زندگی نامه با ما باشید.

فیلم های زندگی نامه ای

⦁ مونیخ: لبه جنگ

فیلم سینمایی مونیخ: لبه جنگ (Munich: The Edge of War) فیلمی دراماتیک، بیوگرافی، هیجان انگیز و تاریخی محصول ۲۰۲۱ سرویس نتفلیکس NETFLIX به کارگردانی کریستین شوچو و بر اساس فیلمنامه‌ای از بن پاور است؛ فیلم مونیخ لبه جنگ محصول مشترک کشورهای بریتانیا و ایالات متحده آمریکاست؛ این فیلم بر اساس رمان مونیخ نوشته رابرت هریس ساخته شده‌ و ستارگانی چون جرمی آیرونز، جرج مکای، یانیس نیوونر، ساندرا هولر، لیو لیزا فریس، آگوست دیل، جسیکا براون فیندلی، آنجلی موهندرا و اولریش ماتس در این فیلم بازی می‌ کنند؛ این فیلم پیشینه‌ای واقعی دارد و البته نویسنده، دو دیپلمات جوان خیالی را به رمان خود اضافه کرده است؛ هریس در رمان خود چهار روز از امضای قرارداد توافقنامه مونیخ در سپتامبر ۱۹۳۸ را توصیف می کند که در آن آدولف هیتلر، نویل چمبرلین، ادوار دالادیه و بنیتو موسولینی در مورد واگذاری مناطق آلمانی چکسلواکی به آلمان توافق کردند؛ به گفته هریس، چمبرلین قصد آرام کردن اروپا را داشت که شکست خورد زیرا هیتلر به هر قیمتی جنگ می خواست؛ او در مورد اقدام چمبرلین می‌نویسد: «اما ارزش امتحان کردن را داشت چرا که به متفقین این اختیار اخلاقی را داد که علیه هیتلر بجنگند؛»

دانلود فیلم مونیخ لبه جنگ

⦁ سخنرانی پادشاه

سخنرانی پادشاه (The King’s Speech) نام یک فیلم درام تاریخی محصول ۲۰۱۰ بریتانیا به کارگردانی تام هوپر بر پایه فیلم‌نامه دیوید سایدلر است. این فیلم برنده جایزه برگزیده تماشاگران در جشنواره فیلم تورنتو ۲۰۱۰ شده‌است. این فیلم در سال ۲۰۱۱ در هشتاد و سومین دوره جوایز اسکار برنده جایزه بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین بازیگر نقش اول مرد و بهترین فیلم‌نامه اوریجینال شد. این فیلم درباره بخشی از زندگی جرج ششم، پادشاه بریتانیا و پدر الیزابت دوم ملکه فعلی این کشور، است که دچار لکنت زبان بود. نقش پادشاه را در این فیلم کالین فرث و نقش پزشک او را جفری راش بازی کرده‌ اند. داستان از هنگامی آغاز می‌شود که آلبرت (کالین فرث)، دوک یورک و فرزند کوچکتر پادشاه جرج پنجم (مایکل گمبون)، در نمایشگاه امپراتوری ۱۹۲۵ در ورزشگاه ومبلی صحبت می‌کند. هنگام سخنرانی توقف و لکنت در سخنرانی او به وضوح برای هزاران نفر از شنوندگان و مخاطبان آشکار می‌ شود.

دانلود فیلم سخنرانی پادشاه

۳- بیستمین سالگرد هری پاتر: بازگشت به هاگوارتز
ویژه برنامه بیستمین سالگرد هری پاتر: بازگشت به هاگوارتز (Harry Potter 20th Anniversary: Return to Hogwarts) مستندی خانوادگی محصول سال ۲۰۲۲ کشورهای آمریکا و انگلستان به کارگردانی مشترک اران کریوی، جو پرلمن و جورجیو تستی است که توسط دو کمپانی Casey Patterson Entertainment و Pulse Films تولید و منتشر شد؛ تهیه‌کنندگی این مستند را نیز جیمز آر.ام. هانت، تارین هارد و کیسی پترسون به صورت مشترک برعهده داشته‌ و افرادی چون دنیل ردکلیف، اما واتسون، روپرت گرینت، رالف فاینز، گری اولدمن، بانی رایت، هلنا بونهام کارتر، کریس کلمبوس، جیسون آیزاکس، ایوانا لینچ در آن حضور دارند؛ همچنین مستند بیستمین سالگرد هری پاتر: بازگشت به هاگوارتز اولین بار در تاریخ ۱ ژانویه سال ۲۰۲۲ میلادی از شبکه‌های Cartoon Network و TBS در کشور آمریکا پخش خواهد شد سپس به صورت اینترنتی نیز توسط HBO Max در آمریکا، انگلستان و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر می‌ شود.

⦁ دزدان کریسمس

فیلم سینمایی دزدان کریسمس (Christmas Thieves) با عنوان اصلی I ladri di Natale فیلمی انیمیشن، کمدی، خانوادگی و ماراجویی محصول کشور ایتالیا به کارگردانی فرانچسکو چینکوئمانی است که فیلمنامه ی آن توسط ماریو بلینا، فردیناندو دلومو و آدره فازینی نوشته شده است؛ در این فیلم تام آرنولد، داگلاس دین، گابریل گرجو، مایکل مدسن، کیتی مک‌گاورن، اسمرالدا اسپادا، مارک تامپسون اشورث، لورنزو مک‌گاورن زینی در این فیلم نقش آفرینی می کنند؛ کمپانی Fenix Entertainment تهیه و تولید فیلم را بر عهده داشته است و فیلم دزدان کریسمس اولین بار در نوامبر ۲۰۲۱ در ایالات متحده آمریکا اکران شده است.

دانلود فیلم با زیرنویس چسبیده

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *