جمعه , ۷ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۹ قبل از ظهر به وقت تهران

حمله فوتبال دوستان به دانیل داوری در صفحه فیسبوکش!

مجله انلاین دوستان : در دیدار تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران برابر گینه که چهارشنبه هفته گذشته برگزار شد تیم ایران با نتیجه یک به ۲ از حریف آفریقایی خود شکست خورد. در این مسابقه دنیل داوری دروازه‌بان ثابت تیم ملی بود و روی دو ضربه شوت از بازیکنان گینه گل خورد. عملکرد داوری در این مسابقه باعث شد تا تعدادی از کارشناسان نسبت به این دروازه‌بان دو ملیتی انتقاد کرده و وی را گزینه مناسبی برای سنگربانی از دروازه تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل ندانند.

حمله فوتبال دوستان به دانیل داوری در صفحه فیسبوکش!
حمله فوتبال دوستان به دانیل داوری در صفحه فیسبوکش!

کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بعد از کنار گذاشتن مهدی رحمتی از تیم ملی، به استفاده از دروازه‌بان‌های دیگری از جمله رحمان احمدی، سوشا مکانی، علیرضا حقیقی و دنیل داوری روی آورد. به نظر می‌رسد کی‌روش روی داوری نگاه بیشتری داشته و قصد دارد از این دروازه‌بان ایرانی الاصل که در تیم برانشوایگ آلمان و در بوندس لیگا بازی می‌کند، در جام جهانی استفاده کند.

این موضوع واکنش‌های مختلفی را در پی داشته است، بخصوص اینکه اشتباهات داوری مقابل گینه باعث شد تا منتقدان، مجددا این انتخاب کی‌روش را زیر سئوال ببرند. دامنه این انتقادات در روزهای گذشته فراتر از کارشناسان فوتبال رفته و به صفحه شخصی منتسب به داوری در فیس بوک هم کشیده شده است.

بعضی از مردم ایران که پیش از این هم نشان داده‌اند استعداد عجیبی در حمله به صفحات اجتماعی افراد مختلف دارند، اینبار به اظهار نظرات مختلف درباره عملکرد داوری در بازی با گینه پرداخته‌اند.

تعدادی از آنها با به کار بردن الفاظی زشت و زننده به گل‌های ضعیف داوری اشاره کرده و مهدی رحمتی را به رخ وی کشانده‌اند؛ تعداد دیگری از مردم هم با حمایت از عملکرد داوری سعی کرده‌اند به وی دلگرمی بدهند. در زیر نگاهی به بخشی از این نظرات داریم که تعداد زیادی از آنها به زبان فارسی نوشته شده است:

محمد: جام جهانی برای تو نیست؛ فقط رحمتی
فرشید: تو نمی‌تونی در جام جهانی گلر خوبی باشی
مهدی: دوستت داریم. دوباره به دوران اوجت برگرد
حامد: همه بازیکنان یک روز بد دارند. ناراحت نباش و بهتر شو
وحید: دانیال داوری توانایی بازی کردن تو جام جهانی رو قطعا داره. ایشالا بازی های بعدی تیم ملی بتونه خودشو خوب نشون بده
حمید: دنیل جان فدای سرت انشاءالله بازی‌های بعدی جبران می‌کنی
مهدی: دانیل خودت میدونی دروازه بانی گاهی سخته. پس قوی باش. خیلی‌ها دوست دارن تو دروازه فیکس باشی. پس قوی باش تا ماهم جلوی خیلی‌ها سر مون رو بالا بگیریم…
رضا: تو خوب نیستی، من مهدی رحمتی رو می‌خواهم

پیش از این تعداد زیادی از مردم ایران به صفحه شخصی ایوان زایتسف بازیکن تیم ملی والیبال ایتالیا، لیونل مسی مهاجم تیم ملی آرژانتین و فرناندو لیما مجری مراسم قرعه کشی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل هجوم برده بودند./مهر

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *