پنجشنبه , ۱۳ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۰ قبل از ظهر به وقت تهران

جزئیات قتل در نزاع دسته جمعی در شرق تهران به روایت قاتل فراری ملقب به غول +عکس

سرهنگ داوود فرد صبح امروز در جمع خبرنگاران در تشریح جزئیات دستگیری شرور سطح یک پایتخت ملقب به «ح.غول» که مدتی قبل مرتکب قتل شده بود، گفت: اوایل خرداد سالجاری طی تماس شهروندان با پلیس ۱۱۰ وقوع یک فقره درگیری در شرق تهران به پلیس اعلام شد.

جانشین پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: با حضور ماموران در محل مشخص شد مرد جوانی در این درگیری کشته شده که بررسی‌های اولیه حاکی از آن بود که یک اراذل و اوباش سطح یک پایتخت با کلت کمری اقدام به قتل کرده است.

وی افزود: به دلیل جریحه‌دار شدن احساسات عمومی و با توجه به اهمیت موضوع، اقدامات پلیسی برای بازداشت متهم در دستور کار قرار گرفت و در بررسی‌ها مشخص شد متهم پس از خروج از تهران به یک شهر مرزی رفته است. در نهایت ماموران چند روز قبل موفق به بازداشت این متهم شده و وی را به تهران منتقل کردند.

جانشین پلیس آگاهی تهران بزرگ درباره انگیزه متهم از این قتل نیز گفت: این درگیری از قبل هماهنگ شده و متهم همراه یک فرد دیگر به مقابل مغازه قصابی مقتول رفته و در آنجا با یکدیگر درگیر شده بودند، متهم به خاطر جثه بدنی برای خود القابی کاذب مطرح کرده و به دنبال ایجاد قلمرو بود. این متهم به دنبال عرض اندام بود و در درگیری مذکور علاوه بر قتل یک نفر، چند نفر نیز مجروح شده بودند.

فرد با بیان اینکه اراذل و اوباش سطح یک در رصد تحت نظر پلیس هستند، متذکر شد: پلیس با اقدامات هنجارشکنانه این افراد بشدت برخورد می‌کند.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *