جمعه , ۷ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۳ بعد از ظهر به وقت تهران

تاثیر تغذیه مناسب در دخترزایی و پسرزایی

مطالعات نشان داده‎اند که تغذیه مادر و پدر سه ماه پیش از بارداری میتواند در تعیین جنسیت جنین موثر باشد. البته هم دختر و هم پسر هدیه خداوند هستند و هیچ یک مزیتی بر دیگری ندارد.

https://img.tebyan.net/big/1397/01/19128931532061231824031925411319554654.jpg

راهنمای پسر دار شدن

مصرف انواع لبنیات را به حداقل ممکن برسانند یا حذف کنند.
مواد غذایی پُرنمک را افزایش دهند(در حدی که سلامت به خطر نیافتد). مثلا آجیل های بوداده شده و بیسکوییتها و برخی انواع نان!

حبوبات مصرفی در رژیم غذایی را افزایش دهند.

از میوه‌های خشک استفاده کنید. میوه‎های خشک با پتاسیم بالا عبارتند از انجبر خشک، خرما، برگه زردالو، آلو بخارا خشک شده، کشمش.

استفاده از غذاهای شیرین بدون کافئین و (عسل، نبات، آبنبات) به افزایش تحرک اسپرم کمک و احتمال پسر دار شدن را بالا میبرد.

از غذاهی گرم و تر که برای این افراد مفیدست میتوان به مربای زردک (هویج ایرانی)، مربای زنجبیل،نارگیل، شلغم، قلیه با دارچین و خولنجان، پسته، نخوداب با دارچین، زعفران و گوشت مرغ، قلیه کدو و شلغم و پیاز، شربت سیب، عصاره گوشت، قلیه با ادویه‌های گرم و زردک و نخود وپیاز وسیر، زرده تخم مرغ عسلی، نارگیل باشکر سرخ از غذاهای مفیدست.

آناناس، موز، هلو، گلابی، سیب، گوجه سبز، آلو، خیار، خرما، گیلاس، تمشک، توت فرنگی، انجیر، خربزه، آب میوه و سبزی، گوجه فرنگی، ذرت، سیب زمینی، کنسرو ماهی، ژامبون، کره، ماء الشعیر، کلوچه، نوشابه گازدار، نقل، قهوه، چای، مایونز، خوراک ویژه پسر دوست هاست.

 

راهنمای دختر دار شدن

مصرف مواد غذایی غنی از کلسیم میتواند شانس شما را برای دختر دار شدن بالا ببرد.

از جمله منایع غنی کلسیم: شیر و لبنیات کم چرب، بادام، سویا، اسفناج، شلغم، ماهی ساردین و توفو

بیشتر منیزیم بخورید. جوانه گندم، کاکائو، سویا، مخمر آبجو، گردو، سبزیجات برگ سبز دار، چغندر، گندم سبوس دار، اسفناج، کاشو و گردو جزو منابع پرمنیزیم هستند که در ترکیب با کلسیم احتمال دخترزایی را افزایش میدهد.

برای دختر دار شدن از مواد پر نمک دوری کنید! نی نی پرارین نمک به دلیل داشتن سدیم امکان زنده ماندن اسپرمهای پسردار با بالاتر میبرد بنابراین اگر دختر میخواهید باید نمک و انواع منابع غذایی غنی از سدیم را از برنامه غذایی تان حذف کنید.

مصرف پتاسیم را به حداقل برسانید! مواد حاوی پتاسیم شانس دختر دار شدن را کاهش میدهد. پس علاوه بر نمک که سرشار از پتاسیم است از مواد حاوی پتاسیم دوری کنید. مواد حاوی پتاسیم عبارتند از: برگه زردآلو، خرما، آلو، حبوبات، آرد نخود چی، هویج، موز و جگر گوساله!

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *