جمعه , ۷ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۷:۲۸ قبل از ظهر به وقت تهران

اقدام جالب دو کودک برای کاهش خسارات آتش‌ سوزی یک منزل مسکونی

مدیر روابط عمومی آتش‌نشانی شهر مشهد از اقدام تحسین برانگیز دو کودک در انجام عملیات اطفای حریق در پی وقوع آتش سوزی یک منزل مسکونی در روستای آقنج در حومه مشهد خبر داد.

 

 

پیش‌نویس خودکار

به گزارش سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، آتشیار رضا حیدری با بیان این مطلب افزود : در پی تماس مردمی با سامانه ۱۲۵ مبنی بر وقوع آتش‌سوزی در یک واحد مسکونی دو طبقه در یکی از روستاهای حومه شهر مشهد، ستاد فرماندهی بلافاصله گروه اطفای حریق ایستگاه ۹ را به محل حادثه در روستای آبپز در فاصله ۲۰ کیلومتری مشهد اعزام کرد.  این مقام مسئول در آتش نشانی مشهدادامه داد: با حضور آتش نشانان  در محل مشخص شد، حریق از بخاری  این ساختمان مسکونی دو طبقه شروع شده و آتش در حال گسترش و سرایت به دیگر منازل اطراف بوده است که آتش نشانان ضمن مهار آتش از سرایت حریق به بافت پیرامونی جلوگیری کردند. مدیر روابط عمومی شهر مشهد خاطرنشان کرد: نکته حائز اهمیت این حادثه تلاش دو کودک ۹ و ۱۲ ساله برای اطفای حریق این واحد مسکونی با توجه به آموزش های اطفای حریقی بود که در محیط مدرسه فراگرفته بودند. این کودکان تا قبل از رسیدن نیروهای امدادی اقدام به مهار اولیه آتش سوزی کرده بودند که با حضور نیروهای آتش نشانی این حریق به صورت کامل اطفا شد .

شایان ذکر است،  به پاس احساس مسئولیت این دو کودک و تلاش برای کاهش خسارات این آتش سوزی با حضور عوامل اداره روابط عمومی آتش نشانی مشهد به نمایندگی از  مجموعه سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد از آن ها تقدیر شد.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *