شنبه , ۸ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۳ قبل از ظهر به وقت تهران

مبل شویی و خشکشویی فرش، موکت و خوشخواب در منزل

مبل شویی با دستگاه در منزل با دستگاه و مواد شوینده نانو و تگزاپون با عالی ترین کیفیت ارائه می شود. شستشوی انواع مبل، موکت، خوشخواب و فرش در منزل با دستگاه توسط استادکار های آموزش دیده و متخصص انجام می شود. ما در کمترین زمان ممکن با عالی ترین کیفیت و ارزان ترین قیمت شستشوی مبل را در محا ارائه می دهیم. اگر در تهران هستید و می خواهید که مبل های خود را شستشو دهید در انتخاب شرکت مبل شویی خیلی دقت کنید. شستشو و خشکشویی مبل های خود را به شرکت های معتبر و مجاز بسپارید تا با بهترین شکل و در کمترین زمان ممکن شستشو دهند.

مبل شویی در منزل با دستگاه

مبل شویی خدماتی است که در منزل با استفاده از دستگاه های پیشرفته صورت می پذیرد. این خدمات یکی از ضرورت هایی است که در هر شهری می تواند به نظافت و نگهداری و بازیابی ظاهر اولیه مبلمان شما کمک کند. بهترین روش برای نظافت و تمیز کردن مبل ها در منزل می باشد. مبلمان یکی از وسایل پرکاربردی است که شاهد استفاده انها در تمامی محیط های خانگی و اداری در انواع مختلف هستیم. در حال حاضر کمتر محیطی را می توان یافت که از مبل جهت افزایش رفاه و اسایش ساکنین و مراجعین استفاده نکرده باشند. حتی این روز ها مبل برای زیبای و دکوراسیون منزل نیز استفاده می شود. خیلی از خانم های با سلیقه از مبل برای زیبای خانه خود استفاده می کنند تا خانه ای با کلاس و شیک داشته باشند.

به دلیل استفاده زیاد و همیشگی مبل ها در منزل و محل کار در معرض آلودگی می باشد. این روز ها همه برای استراحت کردن، نشستن، نگاه کردن به فیلم و سریال و حتی برای جلسات خود از مبل استفاده می کنند. این مبل ها به این دلایل دچار کثیفی می شوند و نیاز به شستشو پیدا می کنند. مبل شویی در منزل می تواند نیاز نظافتی انها را براورده کند و همچنین یک نیاز ضروری و دوره ای محسوب می شود. زیرا به دلیل استفاده دائمی و زیاد از انها و اینکه در مرکز دکوراسیون خانه ها قرار دارند، کثیف و لکه دار شدن انها دور از انتظار نیست. شستشوی مبل به صورت تضمینی در محل نیازمند رعایت استانداردهایی است که شستشو را یک پروسه سخت با نتیجه ای شگفت انگیز می نماید. استفاده از دستگاه هایی که بیشتر با لکه ها درگیر باشند تا بافت و تراکم پارچه بسیار مهم و حیاتی است. مبل های خود را به شرکت های معتبر و مجاز بسپارید تا شستشو دهند.

مبل شویی و خشکشویی فرش، موکت و خوشخواب در منزل

انواع خدماتی که در منزل با دستگاه ارائه می شود کدامند؟

  1. مبل شویی در منزل با دستگاه و مواد شوینده درجه یک ( نانو، تگزاپون و شامپوی من)
  2. خشکشویی خوشخواب در آپارتمان بدون جا به جایی بر روی تخت شستشو می شود
  3. موکت شویی با دستگاه برای موکت های معمولی، پالاز موکت و موکت های چسبیده
  4. فرش شویی با دستگاه در خانه بدون ارسال به کارخانه و بدون جا به جایی
  5. شستشوی انواع صندلی نهار خوری، صندلی رستوران ها، تالار ها، سالن ها، نمایشگاه ها و …
  6. شستشوی انواع صندلی ماشین های خارجی و ایرانی در محل
  7. شستشوی انواع تابلو فرش های ابریشمی، تزئینی، ماشینی در محل و بدون جداکردن از قاب آن
  8. شستشوی انواع پشتی های ماشینی و دستی برای کافه سنتی ها و باغچه رستوران ها

شستشوی مبل با دستگاه در منزل چقدر زمان نیاز دارد؟

مبل شویی با دستگاه در منزل خیلی کار مفید و به صرفه ای می باشد این خدمات در منزل وقت زیادی لازم ندارد. اما اگر بخواهید که مانند گذشته و سنتی مبل خود را در منزل تمیز کنید حداقل به یک نصف روز زمان نیاز دارید و نتیجه ای خوب هم ندارد. اما شستشو با دستگاه در منزل تویط استادکار های آموزش دیده و متخصص انجام می شود. این متخصص ها برای شستشوی انواع مبل و موکت آموزش دیده اند و همیشه آماده ارائه خدمات می باشند. مبل شویی با دستگاه برای یک دست مبل هفت نفره کمتر از یک ساعت زمان نیاز دارد. شما می توانید زمان خود را برای شستشوی مبل ها مدیریت کنید. حتی می توانید در زمان هایی که وقت آزاد برای شستشوی مبل های خود دارید اقدام به این خدمات بکنید و از متخصص های ما بخواهید تا شستشوی مبل را ارائه دهند. در کمترین زمان بهترین خدمات دریافت کنید.

مبل شویی و خشکشویی فرش، موکت و خوشخواب در منزل

آیا دستگاه مبل شویی به مبل آسیب وارد می کند؟

دستگاه مبل شویی و خشکشویی مبل به گونه ای طراحی شده است که به هیچ عنوان بر روی مبل آسیب وارد نمی کند. ما شستشوی مبل را با دستگاه به صورت تخصصی و با ضمانت انجام می دهیم. دستگاه های مبل شویی از نفوذ آب به داخل آن جلوگیری می کنند و از خیس شدن بیش از حد آن جلوگیری می شود. این دستگاه دارای موتور های پرقدرتی می باشد که آب و کف روی مبل را به راحتی جمع آوری می کند. این دستگاه ها علاوه بر آنکه به مبل آسیب وارد نمی کنند به طول عمر مبل نیز می افزایند. مبل ها اگر از نم و رطوبت در امان باشند بیشتر عمر می کنند. این دستگاه به گونه ای مبل را شستشو می دهند که چهر چوب آن به هیچ عنواع خیس و نم دار نمی شود. در این صورت از پوسیده شدن مبل ها جلوگیری می شود.

مبل شویی در خانه با دستگاه

همانطور که گفته شد فعالیت های زیادی که انجام آنها بر روی مبل انجام می شود. این مبل ها در منزل و با توجه به بازی گوشی های بچه ها همواره زمینه لک شدن است. با وجود این لکه ها بر روی مبل از زیبایی خانه کم شده و تاثیر منفی روی زیبای می گذارد. با این که خیلی ها در این مورد دچار اشتباه می شوند و این لکه ها را در خانه با دستمال و دست تمیز می کنند. این کار نیز باعث بیشتر شدن لکه و کدر شدن یا چرک مرد شدن کثیفی بر روی مبل می شود. در این وقت ها شما باید برای لکه بر داری مبل در خانه و یا شستشوی مبل ها در خانه با دستگاه از متخصص ها خدمات می گیرند.

در این خصوص مبل شویی پاکسیما در خانه و منزل مشتری شستشوی مبل را در کمترین زمان به خوبی و با کیفیت انجام می دهند. شرکت پاکسیما با در اختیار داشتن دستگاه های مکانیزه و مواد های شوینده عالی این خدمات را انجام می دهند. ما در محل و خانه شما توسط استادکار های آموزش دیده خدمات با کیفیت انجام می دهیم. می توانید برای شستشوی مبل در خانه با دستگاه از متخصص های پاکسیما بخواهید این خدمات را ارائه کنند. مبل شویی در خانه با دستگاه به دور از هر نوع کثیفی و ریخت و پاش می باشد. شستشوی مبل با دستگاه در خانه به صورت تخصصی با دستگاه انجام می شود.

مبل شویی و خشکشویی فرش، موکت و خوشخواب در منزل

موکت شویی در منزل با دستگاه

موکت شویی در منزل برای پالاز موکت، موکت های چسبیده، تایل، نایلونی و … در سطح تهران و کرج، خدماتی است که به سایر امور مبل شویی در منزل افزوده شده است. دستگاه راداکتور آلمانی و مواد شوینده قوی همراه آن که امکان پاکیزگی زیاد را برای انواع پوشش های کف فراهم می آورند، سبب بروز تحول بزرگی در امر شستشوی مبلمان منزل شده اند. تخصص در زمینه کار با این دستگاه و نحوه انتخاب مواد شوینده می تواند امکان شستن موکت ها را نیز فراهم سازد. پرسنل مجموعه ما قادر به شستن انواع موکت های مختلف می باشند. شستشوی کلیه موکت ها در منزل با دستگاه به صورت تخصصی و با ضمانت انجام می شود.

موکت ها نیز همچون فرش در انواع مختلف و اندازه های متنوع وجود دارند. الیاف موکت، میزان ضخامت، نوع مواد بکار گرفته شده برای ساخت و … همگی در مواردی کاملا مشابه با فرش هستند. بنابراین می توان این نوع شستشو را نیز برای موکت ها انجام داد. توجه داشته باشید که موکت علاوه بر منزل در مکان های دیگری نیز همچون محیط های اداری ، ورزشی، تفریحی و … نیز استفاده می شود. خدمات شستن موکت اداری، موکت ماشین، سقف ماشین با دستگاه و … نیز در مجموعه ما ارائه می شود.

شستشوی موکت در منزل خدمات ویژه ای است. این روز ها با توجه به آپارتمان نشینی همشهریان خدمات خشکشویی موکت در محل مورد توجه خیلی ها قرار گرفته است. علاوه بر شستشوی آسان و تمیز شدن در کمترین زمان در صرف جویی آب هم تاثیر به سزایی دارد. خیلی از خانم های خانه دار برای طراحی اتاق بچه های خود از موکت بهره می برند. موکت در این روز ها با تنوع زیادی که پیدا کرده است برای طراحی و دکوراسیون منزل از آن استفاده می شود.

خشکشویی موکت در محل توسط بهترین و متخصص ترین سرویس کار های آموزش دیده با دستگاه های موکت شویی و شامپوی نانو بدون ریزش آب انجام می شود. شستشوی موکت همانند فرش شویی با دستگاه می باشد. ارائه خدمات شستشوی موکت در آپارتمان با کمترین هزینه و در کمترین زمان ممکن انجام می گردد. موکت شویی جزو خدماتی است که در شرکت های خیلی با تجربه این خدمات ارائه می شود. شستشوی انواع موکت های چسپیده در اتاق ها انجام می شود. شستشو با دستگاه به صورت تخصصی و بدون کثیف کاری در محل برای موکت های چسبیده انجام می شود

مزایای شستشوی موکت در منزل

با اطمینان کامل می توان گفت که شستشوی موکت با دستگاه به روش مکانیزه و صنعتی خیلی مفیدتر و آسان تر از روش های قدیمی می باشد. از مزایای آن می توان به روش های زیر اشاره کرد. حتی می توان گفت که موکت شویی با دستگاه در منزل و یا محل کار خیلی به صرفه و مفید می باشد. تا جایی که می توانید موکت های منزل خود را به متخصص ها بدهید تا شستشو دهند. موکت شویی با دستگاه مزایای زیادی دارد و ما در ادامه به برخی از آنها اشاره کرده ایم.

  • شستشوی آسان در محل و منزل مشتری
  • خشک کردن با دستگاه مکنده پرقدر و دو موتوره
  • شستشو با دستگاه مخصوص بافت موکت برای انواع موکت
  • امکان جمع کردن آب و مواد شوینده روی موکت به صورت تخصصی
  • شستن در کمترین زمان حتی برای متراژ های بالا
  • روشویی با کیفیت در حضور مشتری و با ضمانت
  • بدون نیاز به جا به جایی و بدون ارسال به کارخانه
  • تخت تخت صاف صاف بدون چروک و چین خوردگی

مبل شویی و خشکشویی فرش، موکت و خوشخواب در منزل

فرش شویی در منزل با دستگاه

فرش شویی در منزل یکی از اصلی ترین خدمات قالیشویی می باشد. که با بهترین کیفیت در منزل با دستگاه و در کلیه مناطق تهران ارائه می شود. شستشوی فرش در محل یک فرایند تخصصی است. کسی که برای انجام شستن قالی در منزل اعزام می شود از تخصص و تجربه کافی برخوردار باشد. این متخصص ها شستشوی فرش را در کمترین زمان ممکن بدون ریزش آب و کثیف کاری انجام می دهند. خشکشویی فرش در تمام مناطق تهران با سرویس رایگان می باشد. در محل با دستگاه و بهترین مواد شوینده نانو در کمتر از یک ساعت تخصصی و با کیفیت، تضمینی  انجام می گیرد. خشکشویی فرش مانند شستشوی فرش در قالیشویی نیست ما این خدمات را در منزل به صورت روشویی و خشکشویی انجام می دهیم. می توانید در منزل هر نوع فرشی که دارید با دستگاه شستشو دهید. شرکت پاک سیما شستشوی انواع فرش در منزل را با دستگاه به صورت تضمینی انجام می دهد.

شستشوی فرش در منزل با دستگاه و انواع شامپو ها و مواد شوینده نانو انجام می شود. این خدمات توسط بهترین متخصص ها و پرسنل آموزش دیده و استادکار در زمینه خدمات شستشوی قالی در خانه ارائه می شود. بدون ریزش آب و کثیف کاری در کمترین زمان ممکن به صورت تخصصی با دستگاه شستشو با عالی ترین کیفیت شستشو می شود. برای شستشوی انواع فرش های دستی، ماشینی، ابریشم، گل ابریشم، انتیک و دیگر فرش های خارجی با ما در تماس باشید. برای دریافت قالیشویی در منزل سفارش خود را در سایت ما به صورت رایگان ثبت کنید. شستشو و خشکشویی انواع فرش ها با عالی ترین کیفیت و ارزان ترین قیمت انجام می شود.

انواع فرش هایی که در منزل شستشو می شود

شستشوی انواع فرش در منزل شامل تمام فرش ها می شود. که شما می توانید برای فرش شویی در منزل هر گونه قالی از هر طرح و نوعی که می باشد. قابل خشکشویی در آپارتمان است  شستشوی انواع فرش ها با ضمانت انجام می شود. بهترین و باکیفیت ترین نوع شستشو با دستگاه و مواد شوینده نانو با ارزان ترین قیمت انجام می شود. کلیه فرش ها در منزل شستشو می شود که ما تعدادی از آن را در پایین نام برده ایم .

  • فرش ماشینی معمولی
  • قالی و قالیچه دستباف
  • انواع فرش های خارجی
  • فرش ماشینی بلژیکی
  • شستشوی فرش ترک
  • فرش دستباف ابریشم و گل ابریشم
  • قالی های اکریلیک

مبل شویی و خشکشویی فرش، موکت و خوشخواب در منزل

خشکشویی خوشخواب در منزل با دستگاه

شستشوی تشک خوشخواب در تهران با دستگاه های پیشرفته و مدرن در خانه انجام می گیرد. برای شستشوی تشک تخت و خواب در محل را به متخصص های خشکشویی در منزل بسپارید. خواب راحت بر روی تشک خوشخواب تمیز و بدون لکه داشته باشید. شرکت خشکشویی پاکسیما در تهران با سال ها تجربه و تخصص در کمترین زمان بهترین شستشوی تشک را در منزل تحویل می دهد. بدون جا به جایی در کمترین زمان ممکن بدون ریزش آب و مواد شوینده به صورت تخصصی شستشو می شود. شستشوی کلیه تشک با دستگاه و به صورت تخصصی و با ضمانت می باشد.

تمیز کردن لکه ها بر روی تشک تخت اگر تازه باشد کار چندان سختی نیست. شرکت خدماتی هایی که در تهران فعالیت دارند. در این گونه خدمات شستشوی تشک ماهر و استاد هستند و تمام لکه ها را با بهترین شکل ممکن از بین می برند. برای لکه برداری خوشخواب خود به هیچ عنوان از مواد شیمیایی استفاده نکنید. ما در منزل و هنگام شستشوی خوشخواب آن را کامل بررسی می کنیم و اگر خوشخواب دارای لکه ای باشد که با شستشو تمیز نشود. آن را با مواد لکه بر نانو پاکر و نانو سان لکه برداری می کنیم و تشکی تمیز و بدون لکه را تحویل می دهیم. خوشخواب های خود را به شرکت های معتبر و مجاز بسپارید تا شستشو دهند.

شستشوی خوشخواب با دستگاه در منزل

خوشخواب یک وسیله پر کاربرد در منزل می باشد. که ما یک سوم از عمر خود را در خواب می گذرانیم. برای تمیز بودن خوشخواب و تشک تخت خود باید از شستشوی خوشخواب با دستگاه در منزل و آپارتمان استفاده کنیم. چیزی که بعد از گذراندن یک روز کار سخت و یا خستگی ساعت ها در محل کار برای رفع خستگی از ما استقبال می کند. یک خواب راحت بر یک تشک خوشخواب تمیز و بدون بو می باشد.

شستشو با دستگاه در منزل و محل زندگی شما تمام لکه ها و سیاهی ها و حتی زرد شدگی های خوشخواب را می توان از بین برد. شستشوی انواع خوشخواب در تهران با دستگاه و مواد شوینده نانو و تگزاپون  با بهترین روش در کمترین زمان انجام می شود. شرکت پاکسیما ارائه دهنده بهترین خدمات شستشوی خوشخواب در منزل می باشد. خوشخواب با دستگاه بر روی تخت و بدون ریزش آب و کثیف کاری شستشو می شود. این خدمات در منزل و با نظارت خود مشتری می باشد و با ضمانت  انجام می شود.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *