جمعه , ۷ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۶:۰۱ قبل از ظهر به وقت تهران

احمدی نژاد: آینده از آن عدالت‌ خواهان است

 احمدی‌نژاد در خوزستان: راه‌های توصیه شده توسط مستکبران، استعمارگران و طاغوت برای نجات بشر به شکست انجامیده است/ آینده از آن عدالت‌خواهان است

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

رییس جمهور سابق گفت:‌ راه های تجربه شده و اکثراً توصیه شده توسط مستکبران، استعمارگران و طاغوت برای نجات بشر به شکست انجامیده است و مردم جهان به سرعت از ساز و کارهای موجود ناامید می‌شوند.

محمود احمدی نژاد شامگاه دوشنبه در جمع عشایر باوی و ملاثانی خوزستان طی سخنانی گفت: گرچه تحمل زشت کاری‌های طاغوت ها و مستکبران و مشاهده گستره ظلم ها و جنایات آنان در سراسر جهان سخت است لیکن به لطف الهی امیدواری به آینده درخشان بشری روزافزون است. با افشای چهره واقعی مستکبران و طواغیت، عظمت کار امام حسین (ع) و یاران وفادارش هر روز بیش از پیش در برابر دیدگان جهانیان برجسته و ممتاز می شود.

 

وی با بیان اینکه حق این است که برای نجات کامل بشر، راه های تجربه شده و اکثراً توصیه شده توسط مستکبران، استعمارگران و طاغوت ها به شکست انجامیده است و مردم جهان به سرعت از ساز و کارهای موجود ناامید می‌شوند، ادامه داد: امروز روزی است که مکتب حسینی و مهدوی (ع) به عنوان کامل ترین و تنها راه نجات بشر به صورت شفاف به جهان معرفی شود. حقیقت این است که ایمان به انسان کامل امام زمان (ع) و پیوستن به او و یاری او در برقراری عدالت و عزت و آزادی، تنها راه و البته بهترین و کامل ترین است. خوشبختانه هر روز پرچم امام حسین (ع) برافراشته تر و ایمان و فرهنگ مهدوی گسترده تر می شود.

 

رییس جمهور سابق افزود:  دیر نیست که با گسترش معرفت مردم به امام و با اراده و خواست مردم حرکت آخر با اتحاد همه ملت ها آغاز و با امامت امام عصر (ع) اوضاع جهان به نفع عدالت و مردم اصلاح شود. خداوند بزرگ را سپاسگزارم که مردم بزرگوار خوزستان به ویژه عشایر عرب و سادات و بزرگان بیش از هزار سال است که عاشق پیامبر(ص) و اهل بیت گرامی او و مکتب حسینی (ع) هستند.  مردم خوزستان بیش از هزار سال است که در انتظار پیوستن به فرزند برومند پیامبر (ص) یعنی امام عصر (ع) هستند. مردم این دیار با افتخار و عزتمندی ایمان و عشق خود را به این راه ابراز میدارند و بر این عقیده پافشاری می کنند.

 

احمدی‌نژاد یادآور شد: آنان که تصور می کنند ملت ایران و به خصوص مردم خوزستان دست از ارادت به پیامبر (ص) و اهل بیت طاهرین(ع) بر می دارند خیال خام می‌کنند و پشیمان خواهند شد. به فضل الهی ملت ایران و مردم خوزستان حقیقت فرهنگ نبوی و مکتب حسینی و انقلاب نجات بخش مهدوی را به جهان معرفی خواهند کرد. آینده از آن ملت ایران و مردم خوزستان و همه موحدان و عدالت طلبان و آزادی خواهان جهان است.

 

وی با ابراز امیدواری از اینکه به زودی و به لطف خداوند و با حرکت عمومی ملت ها و به دست فرزند راستین پیامبر خاتم (ص) توحید و عدالت و عشق و آزادی و کرامت بشری در جهان مستقر می شود و بساط استکبار و طغیان و چپاول به کلی ریشه کن می‌شود، گفت: حق این است که برای نجات کامل بشر، راه های تجربه شده و اکثراً توصیه شده توسط مستکبران، استعمارگران و طاغوت ها به شکست انجامیده است و مردم جهان به سرعت از ساز و کارهای موجود ناامید می‌شوند. امروز روزی است که مکتب حسینی و مهدوی (ع) به عنوان کامل ترین و تنها راه نجات بشر به صورت شفاف به جهان معرفی شود. حقیقت این است که ایمان به انسان کامل امام زمان (ع) و پیوستن به او و یاری او در برقراری عدالت و عزت و آزادی، تنها راه و البته بهترین و کامل ترین است. خوشبختانه هر روز پرچم امام حسین (ع) برافراشته تر و ایمان و فرهنگ مهدوی گسترده تر می شود.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *