سه شنبه , ۲۹ ام اسفند ماه سال ۱۴۰۲ ساعت ۱:۲۶ بعد از ظهر به وقت تهران

خالکوبی‌ های عجیب پسر شیطان صفت +عکس

پسر شیطان صفتی که با خودروی پراید، دختر جوانی را در مسیر فرودگاه سوار کرده و مورد آزار و اذیت قرار داده بود به دام پلیس افتاد؛ پلیس از شکات و مالباختگان احتمالی که توسط این راننده مورد سرقت، تهدید و آزار و اذیت قرار گرفتند، خواست به پلیس مراجعه کنند.

خبرگزاری فارس: در مورخه ۲۳ شهریور ۱۳۹۶ خانم جوانی با مراجعه به کلانتری ۱۰۳ گاندی عنوان داشت که توسط راننده جوان یک دستگاه خودروی سواری پراید ربوده شده و این شخص با تهدید سلاح سرد او را مورد آزار و اذیت قرار گرفته است.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع آدم‌ربایی منجر به آزار و اذیت و به دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای ناحیه ۲۷ تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

تأیید اظهارات شاکی

با ارجاع پرونده به اداره شانزدهم پلیس آگاهی، شاکی به پزشکی قانونی اعزام و برابر نظریه پزشکی قانونی، ضرب و جرح و همچنین آزار و اذیت شاکی تأیید شد.

 خالکوبی‌های عجیب راننده پراید شیطان صفت

اظهارات شاکی

شاکی با حضور در اداره شانزدهم پلیس آگاهی در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: روز چهارشنبه و پس از انجام عمل جراحی و تکمیل دوره درمانی خود قصد بازگشت به شهر خودمان را داشتم و بلیط هواپیما را به ساعت ۱۹:۳۰ همان روز تهیه کرده بودم.

این دختر ادامه داد: در این مدت در منزل یکی از بستگان نزدیک خود در خیابان دماوند سکونت داشتم؛ ساعت ۱۷:۳۰ یک خودرو سواری به مقصد فرودگاه درخواست کردم که ساعت ۱۸ در محل حاضر شد؛ در زمان سوار شدن، راننده از من درخواست کرد که در صندلی جلو بنشینم و دلیل آنرا مشکل ارتفاع و خرابی کمک فنر ماشین اعلام نمود.

شاکی افزود: پس از سوار شدن از راننده خواستم که مرا زود به فرودگاه برساند تا به پرواز خود برسم و راننده در طی مسیر گفت که به علت ترافیک در بزرگراه از یک مسیر میانبر می رود و سپس به محل نامعلومی رفت که مقداری از آن خاکی بود.

وی گفت: در جواب اعتراض من که چرا اینجا خاکی است، راننده گفت که به زودی در مسیر اصلی قرار خواهیم گرفت که ناگهان راننده در همان مسیر [ خاکی ] توقف کرد؛ درب های ماشین را قفل نمود و با چاقو مرا تهدید کرد؛ راننده با تهدید چاقو تهدید کرد که مرا خواهد کشت و التماس های من نیز فایده ای نداشت و … .

 خالکوبی‌های عجیب راننده پراید شیطان صفت

خالکوبی‌ های عجیب پسر شیطان صفت

شاکی در ادامه اظهاراتش به کارآگاهان گفت: راننده از مسیر اتوبان بابایی وارد صدر، مدرس و ظفر شد؛ سپس در خیابان ولیعصر، راننده پراید به قصد خرید سیگار از ماشین پیاده شد که به محض پیاده شدنش از ماشین، من نیز به سرعت از ماشین پیاده شده و به داخل یک مجتمع تجاری فرار کردم و در آنجا از مردم کمک خواستم.

شناسایی و دستگیری متهم:

با توجه به حساسیت موضوع، کارآگاهان اداره شانزدهم با انجام تحقیقات پلیسی و بهره‌گیری از تصاویر دوربین‌های مداربسته محل سوار شدن شاکی به خودروی پراید، موفق به شناسایی پراید هاچ بک سفید رنگ به شماره انتظامی ایران ۸۸/*** ط ۸۳ شدند.

با شناسایی خودرو پراید، آخرین مالک شناسایی و در تحقیقات پلیسی مشخص شد که خودروی مذکور از سوی مالک آن در اختیار پسرش بنام امین ( متولد ۱۳۷۶ ) قرار گرفته است.

با شناسایی تصویر «امین» از سوی شاکی، کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی به محل سکونت امین در شهرک کاروان اعزام شده و در تحقیقات نامحسوس اطلاع پیدا کردند که امین از محل سکونتش متواری شده است.

با توجه به بلامکان بودن متهم، کارآگاهان اداره شانزدهم آگاهی اقدام به شناسایی محل تردد خودروی مذکور در محدوده فلکه اول تهرانپارس کردند.

سرانجام در ساعت ۱۵:۳۰ مورخه ۲۷ شهریور ۱۳۹۶ راننده پراید ( متهم پرونده ) در حالیکه قصد داشت با خودرو از محل متواری شود، طی یک درگیری دستگیر و به اداره شانزدهم پلیس آگاهی منتقل شد که پس از مواجهه حضوری با شاکی به صورت کامل مورد شناسایی قرار گرفت.

همچنین در بازرسی از خودروی متهم، اموال سرقت شده از شاکی شامل لپ تاپ و دیگر لوازم شخصی وی نیز از صندوق عقب خودروی متهم کشف شد.

 خالکوبی‌های عجیب راننده پراید شیطان صفت

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این  خبر گفت: تحقیقات از متهم جهت شناسایی دیگر جرایم احتمالی متهم در دستور کار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دارد.

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم با اشاره به وجود برخی شمایل و خالکوبی ها بر روی بدن متهم ، عنوان داشت: از همه شکات و مالباختگان احتمالی که توسط راننده جوان یک دستگاه خودرو پراید سفید هاچ‌بک مورد سرقت، تهدید و آزار و اذیت قرار گرفتند دعوت می شود تا جهت پیگیری پرونده شکایات خود به نشانی اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در خیابان وحدت اسلامی مراجعه نمایند.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *