دوشنبه , ۱۰ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۸ قبل از ظهر به وقت تهران

ادعای داعش/ در عرض یک ماه ۱۳۰ سرباز ایرانی را کشته ایم!

www.dustaan.com-ادعای-جدید-داعشمجله انلاین دوستان : طی یک ماه اخیر مقامات مختلف سیاسی و نظامی ایران در موضع گیری های مختلف وارد شدن نیروهایی از جمهوری اسلامی ایران به عراق را تا به این لحظه رد و نفی کرده اند.
به گزارش شیعه آنلاین، رسانه های وابسته به گروهک تروریستی – تکفیری «دولت اسلامی عراق و شام» موسوم به “داعش” با انتشار مطلبی مدعی شدند که طی یک ماه اخیر، یعنی از آغاز حمله نیروهای این گروهک به شهر سامراء تاکنون ۱۳۰ سرباز ایرانی را کشته اند.

در بخشی از خبر رسانه های “داعش” آمده: از اولین هفته آغاز عملیات مجاهدان علیه سامراء برای نابود کردن حرمی که به محل شرک تبدیل شده، نیروهای ایرانی وارد عراق شدند تا با مجاهدان بجنگند اما موفق به این کار نشده اند و از آن زمان تاکنون ۱۳۰ نیروی آنها توسط مجاهدان کشته شده اند!

لازم به ذکر است، رسانه های وابسته به گروهک تروریستی “داعش” پیش از این نیز با انتشار چند جنگنده ایرانی، مدعی شده بودند که آن تصاویر توسط نیروهای داعش گرفته شده و مربوط به پرواز جنگنده های ایرانی در آسمان عراق است.

قابل ذکر است، به رغم مطرح شدن چنین ادعاهایی توسط رسانه های وابسته به گروهک تکفیری “داعش”، اما طی یک ماه اخیر مقامات مختلف سیاسی و نظامی ایران در موضع گیری های مختلف وارد شدن نیروهایی از جمهوری اسلامی ایران به عراق را تا به این لحظه رد و نفی کرده اند.

ناگفته نماند هفته گذشته رسانه های رسمی جمهوری اسلامی ایران از شهادت یک پاسدار خلبان از شهر شیراز در عراق خبر داده و اعلام کردند که شهید «شجاعت علمداری مورجانی» مدافع حرم مطهر اهل بیت علیهم السلام بوده است.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *