جمعه , ۷ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۸:۱۵ بعد از ظهر به وقت تهران

گزینه جایگزین برانکو را بشناسید

مجله انلاین دوستان :  شاید باورکردنی نباشد اما پرسپولیس از همین حالا یارگیری برای نیم‌فصل را آغاز کرده است.

dustaan.com-گزینه جایگزین برانکو را بشناسید
گزینه جایگزین برانکو را بشناسید

تعجب نکنید اما دیروز یک بازیکن لیگ برتری مدعی شد نیم‌فصل دوم قرار است برای پرسپولیس بازی کند. به گفته این بازیکن، یک نفر به نمایندگی از باشگاه پرسپولیس با او تماس گرفته و گفته ما برای نیم‌فصل دوم که افشین قطبی سرمربی پرسپولیس می‌شود به تو نیاز داریم!

اگرچه قطعاً مدیران باشگاه پرسپولیس این خبر را تکذیب خواهند کرد و به هیچ‌وجه زیر بار برنامه‌شان برای اخراج برانکو نمی‌روند اما منابع آگاه می‌گویند همین که باشگاه پرسپولیس برای برانکو خانه اجاره نکرده و به گفته نزدیکان برانکو دنبال قرارداد سه ماهه برای اجاره خانه ایوانکوویچ هستند، نشان می‌دهد پرسپولیسی‌ها به همکاری درازمدت با برانکو فکر نمی‌کنند.

شایعه‌سازان می‌گویند برانکو هفته هفتم لیگ برتر پانزدهم را نخواهد دید و در صورت تداوم ناکامی‌های مجموعه سرخ‌ خیلی زود برکنار خواهد شد اما حتی اگر در ادامه لیگ برعکس سه هفته اول نتایج خوبی بگیرد هم فقط تا پایان نیم‌فصل اول سرمربی پرسپولیس خواهد بود.
انگار بازی با ذوب‌آهن آخرین فرصت برانکو برای ترکیب و تعویض‌های مستقل است و اگر در این بازی نتیجه نگیرد، از هفته پنجم باید به اجبار از اعضای کادرفنی مشورت بپذیرد!

محدود کردن اختیار برانکو استارت اجرایی پروژه عبور از سرمربی پرسپولیس است و قدم‌های بعدی منجر به حذف او خواهد شد. توقع نداریم باشگاه پرسپولیس در شرایط فعلی این خبر را تأیید کند اما گفته می‌شود پرسپولیسی‌ها دنبال افشین قطبی هستند و می‌خواهند مشکل مالیاتی او را حل کنند تا صندلی برانکو را به افشین بدهند.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *