شنبه , ۸ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱:۲۳ قبل از ظهر به وقت تهران

نقشه زن بدنساز برای اخاذی از مرد پولدار

زن جوان بدنساز که پس از آشنایی با مرد پولداری در اینستاگرام نقشه اخاذی یک میلیاردی را طراحی کرده بود دستش رو شد.

 

روزنامه جوان : رسیدگی به این پرونده از چند روز قبل با شکایت زن جوانی آغاز شد که مدعی بود پس از آشنایی با مرد جوانی در اینستاگرام از سوی او ربوده شده و مورد آزار و اذیت قرار گرفته است.

شاکی گفت: من مربی بدنسازی هستم و چندین سال است که در باشگاهی مربیگری می‌کنم.

چند سال قبل شوهرم از من خواست کارم را رها کنم و به کار خانه‌داری مشغول شوم، اما من قبول نکردم. به همین خاطر با هم اختلاف پیدا کردیم و از هم جدا شدیم.

پس از این دنبال فرصتی بودم تا مرد مناسبی پیدا و با او ازدواج کنم تا اینکه مدتی قبل با مرد جوانی به نام تیمور در اینستاگرام آشنا شدم. او خودش را تاجر معرفی کرد و به من ابراز علاقه کرد و پیشنهاد ازدواج داد.

او می‌گفت که همسر داشته، اما چند سال قبل به خاطر اختلافاتی از هم جدا شده‌اند و در حال حاضر تنها زندگی می‌کند و قصد دارد دوباره ازدواج کند و به زندگی‌اش سر و سامان بدهد. از عکس‌هایی که در صفحه اینستاگرامش گذاشته بود، فهمیدم که مرد پولداری است و از طرفی هم سرنوشت ما خیلی به هم شباهت داشت که قبول کردم با او ازدواج کنم.

مدتی با هم ارتباط تلفنی و پیامکی داشتم تا اینکه تیمور با چرب‌زبانی اعتماد مرا جلب کرد و مرا برای شام به رستورانی دعوت کند. روز حادثه او با خودروی پورشه گرانقیمتی سر قرار آمد و مرا سوار خودرواش کرد. خیلی خوشحال بودم از اینکه قرار بود با مرد پولداری ازدواج کنم.

او در راه حرف‌های قشنگی درباره زندگی آینده‌مان زد تا اینکه به رستوران رفتیم و با هم شام خوردیم و سپس مرا سوار خودرو کرد تا به خانه‌ام برساند، اما در میانه راه احساس سرگیچه کردم و بی‌هوش شدم.

وی ادامه داد: ساعتی بعد کنار خیابان به هوش آمدم که تازه فهمیدم او مرا با غذای مسموم بی‌هوش کرده و پس از آزار و اذیت مرا کنار خیابان از خودرواش پایین انداخته و فرار کرده‌است. با طرح این شکایت پرونده به دستور قاضی دادسرای امور جنایی تهران برای رسیدگی و بازداشت مرد پورشه سوار در اختیار تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت. مأموران در نخستین گام متهم را شناسایی و دستگیر کردند.

شاکی قصد اخاذی میلیاردی داشت

متهم پس از انتقال به اداره پلیس مدعی شد که شاکی قصد اخاذی میلیاردی داشته به همین سبب ارتباطش را با او قطع کرده است. وی گفت: من وضع مالی خوبی دارم و مدتی است همسرم از من جدا شده است. چندی قبل با پریسا در اینستاگرام آشنا شدم. او گفت که مربی بدنسازی است و از طریق فضای مجازی به من بدنسازی آموزش می‌داد.

مدتی با هم ارتباط داشتیم تا اینکه او پیشنهاد ازدواج داد، اما من قبول نکردم. به او گفتم که همسرم با من آشتی کرده و قرار است دوباره با هم زندگی‌مان را شروع کنیم و از او خواستم ارتباطش را با من قطع کند.

پس از این تهدید‌های پریسا شروع شد و می‌گفت: برای اینکه سکوت کند باید به او یک‌میلیارد تومان پول بدهم، اما من به او پولی ندادم و ارتباطم را قطع کردم که الان فهمیدم به اتهام آدم‌ربایی و آزار و اذیت شکایت کرده است. وی گفت: روزی که شاکی مدعی است من او را ربوده و مورد آزار و اذیت قرار داده‌ام در یکی از شهر‌های جنوبی مسافرت بودم و مدرک هم دارم.
برای اخاذی داستان سرایی کردم
بدین ترتیب مأموران به دستور قاضی پرونده دوباره از شاکی تحقیق کردند. پریسا وقتی با مدارک و دلایل روبه‌رو شد به اخاذی میلیاردی از مرد پولدار اعتراف کرد. وی گفت: وقتی با تیمور آشنا شدم، فهمیدم که مرد پولداری است به همین دلیل تصمیم گرفتم به هر طریقی با او ازدواج کنم، اما او قبول نکرد و گفت: قصد دارد دوباره با همسر قبلی‌اش زندگی‌اش را ادامه دهد.

پس از این خیلی تلاش کردم زندگی آن‌ها را خراب کنم و خودم به آرزویم برسم، اما فایده‌ای نداشت تا اینکه تصمیم گرفتم با داستان سرایی دروغین از مرد پولدار اخاذی کنم.

من فکر می‌کردم با شکایت من او به زندان می‌افتد و بعد مجبور می‌شود برای گرفتن رضایت به من پول بدهد، اما اشتباه کردم و دستم رو شد.

تحقیقات درباره این پرونده از سوی مأموران ادامه دارد.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *