دوشنبه , ۲۸ ام اسفند ماه سال ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۵ بعد از ظهر به وقت تهران

بیوگرافی و عکس های دیدنی فریبا نادری و همسرش

فریبا نادری متولد ۲۱ ام فروردین ماه ۱۳۶۳ در تهران بوده و فارغ التحصیل رشته گرافیک کامپیوتر در دانشگاه است، متاهل بوده و داری دو فرزند بنام های دنا رسام و یارا طباطبایی می باشد.

خانم بازیگر معروف در انتظار تولد فرزندش/عکس

وی که در اوج جوانی با مسعود رسام که خیلی از او بزرگ‌تر بود ازدواج کرد، گفت که این ازدواج به تشخیص خودش انجام شده‌است.

فریبا نادری ۸ سال پس از درگذشت همسر سابقش مسعود رسام ، برای بار دوم با مهرداد طباطبایی ازدواج کرد ، حاصل این ازدواج یک فرزند بنام یارا می باشد.

www.dustaan.com-بیوگرافی و عکس های دیدنی فریبا نادری و همسرش

آشنایی با مرحوم مسعود رسام همسر اول

« هیجده، نوزده سالم بود که همراه دوست گریمورم به دفتر مسعود رسام رفتم تا تست بازیگری بدهد. مسعود بازیگران فیلم «مروارید سرخ» را انتخاب می کرد و از افراد مختلف تست می گرفت. من هم اصلا در این فکرها نبودم که از اتاق بیرون آمد و گفت:نوبت شماست. گفتم:من برای تست نیامدم؛ دوستم آمده است. مسعود هم گفت حالا که تا اینجا آمده ای بیا تست بده. آن روز خیلی خوشحال شدم اما می دانستم خانواده ام مخالفت می کنند.

در تست که قبول شدم برای مدتی به کلاس های آموزشی بهروز بقایی رفتم تا توانایی های بازیگری ام را تقویت کنم. در قراردادی که برای بازی در آن فیلم بستم قید شده بود که خانواده ام بتوانند سر صحنه حاضر شوند. «مروارید سرخ» فیلمی بود که باعث شد با مسعود رسام آشنا شوم.»

او در مورد همسرش می‌گوید: «ر کنار مسعود رسام زندگی عاشقانه‌ای داشتم و با وجود بیست و هفت سال تفاوت سنی هیچ وقت در زندگی با او خللی حس نکردم. حتی کوچکترین سخنان او برای من آموزنده بود و این بهترین خاطره‌ام از اوست که هنوز هم حرف‌های پرمحتوایش در خاطرم هست.»

https://www.rishenews.com/assets/rishe.ir/styles/org/public/photo_2017-04-12_01-33-04.jpg?itok=q8Hbkxj4

فیلم و سریال تلویزیونی

مروارید سرخ
گل بارون زده
فاخته
یلدا
چک برگشتی
پرستاران
ستایش ۲
ستایش ۱
میلیاردر
فاکتور هشت
غیرمحرمانه
آسمان همیشه ابری نیست
من وپوتی
بزرگمرد کوچک
مثل شیشه
پنجره

www.dustaan.com-بیوگرافی و عکس های دیدنی فریبا نادری و همسرش

سینمایی

دریا کنار (آرش معیریان ۱۳۹۳)
من و شارمین (بیژن شیر مرز ۱۳۹۴)
مشکل گیتی (بهرام کاظمی۱۳۹۴)
سپید و سیاه

www.dustaan.com فریبا نادری ، همسر و دخترش یارا +عکس

حضور جنجالی در ستایش ۳

وی این روزها به دلیل حضور در فصل سوم ستایش به چهره ای شناخته شده تبدیل شده است، خانم فریبا نادری  با اشاره به واکنش مردم به نقش پری سیما در ستایش ۳ بیان داشت: واکنش مردم فحش است که چرا پول حشمت فردوس را خوردی؟! چرا اینقدر بدجنس هستی و. خوشحالی من از این واکنش‌ها این است که مردم نقش را باور کردند.

مسئله خوشحال کننده دیگر این است که مردم نسبت به فصل دو ستایش بسیار آگاه‌تر شدند.

فصل گذشته که سریال پخش شد مردم با به شکل بسیار بدی به من نگاه می‌کردند، اما در این فصل آگاه شدند که من فقط دارم بازی می‌کنم.

در فصل قبلی می‌گفتند بهتون نمی‌آید اینقدر بدجنس باشید، اما الان می‌گویند چقدر نقش بد را خوب بازی می‌کنید، فرق این دو جمله برای یک بازیگر بسیار مهم است.

بازیگر سریال «از یاد رفته» با اشاره به حواشی ایجاد شده علیه نقش “صابر” گفت: اگر رامسین کبریتی در ایران هم بود در قسمت چهارم سریال کشته می‌شد.

بیوگرافی و عکس های فریبا نادری و همسرش

 

حضور جنجالی در ستایش ۳

یعنی روند فیلمنامه به خاطر نبود ایشان تغییری نکرده است.

موضوعی که وجود داشت این بود از قسمت اول تا چهارم دیالوگی از جانب او گفته نشد، اما با این وجود کارگردان با هوشمندی تمام، رخ‌هایی از او را نامفهوم نشان داد.

وی ادامه داد: شخصیت “صابر” در قصه آدمی سست عنصر بود که از پدرش به شدت می‌ترسید، اگر صابر پشیمان نمی‌شد و تصمیم نمی‌گرفت پول‌ها را به پدرش بازگرداند مردم باید تعجب می‌کردند.

این پسر با وجود شخصیت ترسویی که داشت دیر یا زود پشیمون می‌شد و واقعیت را به پدرش می‌گفت و ما مجبور بودیم او را از بین ببریم.

این بازیگر با اشاره ساخت فصل بعدی سریال ستایش گفت: اینکه فصل بعدی خواهیم داشت یا خیر را نمی‌دانم، اما من هرکاری که آقای سلطانی کارگردانی کند، سعید مطلبی نویسندگی کند و آرمان زرین کوب تهیه کنندگی کند را بازی خواهم کرد.

 

 

www.dustaan.com فریبا نادری ، همسر و دخترش یارا +عکس

۴.۴/۵ - (۱۸ امتیاز)

یک دیدگاه

  1. زیارت قبول خانم فریبا نادری امام زمان نگهدارت….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *