جمعه , ۷ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۲ قبل از ظهر به وقت تهران

علیرضا حقیقی و بی بی رکسا خواننده معروف آمریکایی در یک قاب! +عکس

علیرضا حقیقی، دروازه بان سابق تیم ملی فوتبال ایران اخیرا با بی بی رکسا خواننده ی معروف آمریکایی دیده شده است!

بِلِتا «بی‌ بی» رِکسا خواننده، ترانه‌ سرا و تهیه‌ کننده ۲۹ ساله موسیقی آمریکایی است. او بیشتر به دلیل همکاری با دیگر هنرمندان، مانند جی-ایزی در ترانه «خودم، خودم و خودم»، دیوید گتا در ترانه «اسم من را بگو»، مارتین گریکس در ترانه «به نام عشق» و حضور در آهنگ‌هایی از کش کش و لوئیس تاملینسون شناخته شده‌است.

او موسیقی دان، نویسنده و خوانده موفقی است و حرفه او اغلب در سرودن موزیک‌هایی در سبک پاپ و الکتروپاپ است و زمان زیادی را در استودیوها صرف نوشتن آهنگ‌ها و خواندن آنها می‌کند و اغلب اجراهایش را به سبک خواننده اصلی به اجرا درمی‌آورد که این شیوه را اولین بار در گروه کارت‌های سیاه به اجرا درآورد.

صفحه اینستاگرام بی بی رکسا – ۴٫۱ میلیون فالوور دارد. از وقتی کاربران ایرانی متوجه دوستی بین این خواننده و علیرضا حقیقی شده اند، به صفحات دو طرف رفته و زیر عکسهای شان کامنت های عجیب‌وغریب می گذارند…

علیرضا حقیقی زادۀ ۱۲ اردیبهشت ماه سال ۶۷ در شهر تهران بدنیا آمده است.دیپلمه ریاضی فیزیک است و مدتی دانشجوی رشته شیمی دانشگاه آزاد تهران شمال بود یک خواهر بزرگ تر از خود دارد از طرف پدر اصالتاٌ اهل زنجان هستند.

در ۲۵ مهرماه سال ۸۵ وقتی ۱۸ساله بود با عقد قراردادی وارد تیم بزرگسالان پرسپولیس شد اما در فصل ۱۳۸۷ – ۱۳۸۸ توانست به عنوان گلر اول درون دروازه قرار بگیرید .به گزارش پارس ناز موفقیت های موجب شد درسال ۲۰۱۲ با روبین کازان روسیه قرار داد ۴ ساله ببند، او در طی این مدت بصوت قرصی در لیگ فوتبال پرتغال بازی کرد با پایان یافتن قرار داد در حال حاضر گفته می‌شود با یک تیم انگلیسی قرار داد امضا کرده است.

۴/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *