سه شنبه , ۲۹ ام اسفند ماه سال ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۱۵ بعد از ظهر به وقت تهران

سیامک و پژمان‌ لا به‌ لای سریال‌ ها!

سیامک انصاری، پژمان جمشیدی، بهنوش بختیاری و آزاده صمدی  این روزها در آگهی‌های بازرگانی تلویزیونی دیده می‌شوند.

سیامک و پژمان‌ لا به‌ لای سریال‌ ها!

حضور بازیگران در تیزرهای تبلیغاتی تلویزیونی، تبدیل به اتفاق رایجی شده است و هر از گاهی در تلویزیون شاهد حضور تعدادی از چهره‌ها در تبلیغات تلویزیونی هستیم. پژمان جمشیدی، بهنوش بختیاری و سیامک انصاری که پیش از این هم در تیزرهای تبلیغاتی حضور پیدا کرده بودند با تیزرهای جدیدی در تلویزیون دیده شده‌اند. آزاده صمدی هم از چهره‌های جدیدی است که در تبلیغات تلویزیونی حضور داشته است.

سیامک انصاری
سیامک انصاری حضور پرحاشیه‌ای در عرصه تبلیغات داشت. سه ماه قبل تقریبا همزمان با پخش سریال «صفر بیست و یک»، این بازیگر در تیزر مربوط به یک سایت کسب‌وکار و خرید و فروش کالا، در تلویزیون دیده شد. تکرار زیاد این تیزر در شبکه‌های مختلف، آن را دستمایه شوخی‌ها و البته انتقادهای کاربران فضای مجازی قرار داد.  پس از مدتی، این تیزر با حضور فرد دیگری پخش شد و سیامک انصاری در آن حضور نداشت. اکنون تیزرهای جدید این سایت بار دیگر با حضور انصاری روی آنتن رفته، با این تفاوت که تیزرها با معرفی سیامک انصاری و خدمات سایت آغاز نمی‌شود و محتوای آن تغییر کرده است. تیزر جدید انصاری این بار از نظر کیفیت ساخت، قوی‌تر از نوبت قبلی است.
بهنوش بختیاری
بهنوش بختیاری در فضای مجازی حضور بسیار فعالی در تبلیغات کالاها و خدمات مختلف دارد، اما کمتر در تبلیغات تلویزیونی دیده شده است. او دو سال قبل در تیزر یک کفش بچگانه حضور پیدا کرد و در آن، ویژگی‌ها و امتیازات کفش را به صورت شعر می‌خواند! اکنون این بازیگر با نشان تجاری دیگری همکاری کرده، اما باز هم در تبلیغ یک کفش حضور یافته است. این تیزر از لحاظ محتوایی یا بصری جذابیت خاصی ندارد و چندان مورد توجه قرار نگرفته است.
پژمان جمشیدی
یکی دیگر از چهره‌هایی که این روزها در آگهی‌ بازرگانی دیده می‌شود، پژمان جمشیدی است. او در تیزر مربوط به یک فروشگاه فرش حاضر شده است. این اولین بار نیست که او در تیزر تبلیغاتی بازی می‌کند و پیش از این هم سابقه حضور در تبلیغات را داشته است. پژمان جمشیدی چه در تیزری که قبلا در تلویزیون پخش شده، چه در تیزری که اکنون در حال پخش است، نسبت به دیگر چهره‌ها حضور متفاوت و بامزه‌ای داشته است. جمشیدی در تیزر جدید این فرش، در نقش شخصیت واقعی خودش به عنوان چهره مشهور حاضر شده و از لحن خود در فیلم‌های کمدی‌اش که برای مخاطب آشناست، استفاده کرده است.
آزاده صمدی
آزاده صمدی چهره جدیدی است که این روزها برای اولین بار در تبلیغات تلویزیونی دیده می‌شود. او در تیزر مربوط به شیرآلات آشپزخانه حضور داشته و این تبلیغ با صدای او که ویژگی‌های محصول را معرفی می‌کند پخش می‌شود. حضور آزاده صمدی به عنوان یک بازیگر شناخته‌شده در این تبلیغ باعث نشده، این تیزر نسبت به دیگر تیزرها تفاوت ویژه‌ای داشته باشد یا در این تبلیغ از خلاقیت خاصی استفاده شده باشد. آزاده صمدی چند ماه قبل در تیزر تبلیغاتی یکی از محصولات لبنی نیز که ویژه انتشار در فضای مجازی ساخته شده بود، حضور پرسروصدایی داشت.
امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *