شنبه , ۸ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۱ قبل از ظهر به وقت تهران

سقوط مرگبار دزد جوان در غرب تهران

سارق جوان پس از دزدی از یک خانه وقتی از مسیر بالکن قصد فرار داشت، تعادلش را از دست داد و به پایین سقوط کرد. دو همدست این سارق با دیدن سقوط مرگبار همدست شان قبل از حضور پلیس و اهالی محل از صحنه گریختند. ساعت ۱۰:۱۸ شامگاه جمعه ۹ اسفند امسال اهالی محله ای در غرب تهران با شنیدن صدای مهیبی از خانه هایشان بیرون ریختند و دو جوان را دیدند که بالای سر یک مرد مجروح ایستاده بودند در همین لحظه دو مرد جوان با دیدن اهالی محل به سمت خودرویشان رفتند و سواربر پژو پرشیای سفید رنگ پا به فرار گذاشتند.

پیش‌نویس خودکار

همسایه ها به بالای سر مرد جوان که روی زمین افتاده بود، رفتند و با توجه به این که در شرایط سختی قرار داشت با امدادگران اورژانس تماس گرفتند و تیم پزشکی با حضور در محل مرگ این مرد جوان را اعلام کرد.
بدین ترتیب تیمی از ماموران کلانتری ۱۴۲ کن برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند و در تحقیقات مشخص شد که این جوان از بالای ساختمان به پایین سقوط کرده است و باتوجه به مرموز بودن حادثه تیمی از ماموران اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران همراه بازپرس ویژه قتل در محل حاضر شدند.
تجسس های فنی با توجه به کج شدن نرده های بالکن طبقه دوم ساختمان نشان از آن داشت که این جوان از طبقه دوم به پایین سقوط کرده است و ماموران هرچه زنگ خانه را به صدا در آوردند، کسی پاسخ نداد تا این که پلیس در تماس با صاحبخانه که بیرون از خانه اش بود او را به محل احضار کردند.ماموران همراه صاحبخانه وارد ساختمان شدند. در داخل خانه به هم ریختگی زیادی بود و نشان می داد سارق در خانه حضورداشته است. مرد جوان در بررسی خانه اش ادعا کرد که طلاها، چند ساعت گران قیمت و وسایل با ارزش داخل خانه اش به سرقت رفته است. تیم پلیسی در بازرسی از لباس های مرد سقوط کرده از ساختمان و کیف همراهش وسایل سرقتی از داخل خانه را به دست آوردند که در این مرحله مشخص شد جوان ۲۵ ساله پس از سرقت قصد داشته از مسیر بالکن به پایین بیاید که کاپشن او به پایه دوربین مداربسته گیر کرده و تعادلش را از دست داده و به پایین سقوط کرده است و دو همدست او نیز با دیدن مردم، قبل از دستگیری و فاش شدن ماجرای سرقت شان پا به فرار گذاشته اند.بنا به این گزارش، تحقیقات برای دستگیری دو همدست فراری این جوان در دستور کار ماموران پلیس تهران قرار دارد.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *