جمعه , ۷ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۷ بعد از ظهر به وقت تهران

زمان پخش سریال‌ های نوروزی ۹۹ + خلاصه داستان سریال ها

اینفوگرافیک زیر سریال های نوروزی ۹۹ را نشان می دهد.

سری ششم سریال محبوب پایتخت از شبکه ۱ ، سریال کامیون از شبکه دوم سیما، دوپینگ از شبکه ۳ و میانبر از شبکه ۵ به روی آنتن خواهد رفت.

در خلاصه داستان سریال کامیون به کارگردانی مسعود اطیابی این مجموعه طنز آمده که :درباره یک پیشکسوت فوتبال است که مدتی روی کامیون باربری کار می کند و پس از آشنایی با سه دانشجو که صاحب خانه به دلیل مشکلاتی اثاثیه شان را به خیابان ریخته است، درگیر ماجراهایی می شود. صابر، وحید و اشکان سه دانشجویی هستند که به دلیل مشکلاتی توسط صاحبخانه اثاثیه شان به خیابان ریخته شده. نادر و دانشجو‌ها با هم آشنا می‌شوند که این آشنایی زمینه ساز اتفاقات مختلفی در روند داستان می شود.

مهدی هاشمی و نسرین مقانلو ، جهانبخش سلطانی ، بیتا سحرخیز ، علی عامل هاشمی ، سپند امیرسلیمانی ، بهنام شرفی ، آرزو نبوت ، سیاوش مفیدی ، گیتی قاسمی ، ماهان عبدی ، مهسا طهماسبی ، هادی مرتضی زاده و… بازیگران سریال کامیون هستند

 

سریال دوپینگ در ژانر کمدی و فانتزی ساخته شده است. فیلمنامه نویس این سریال رضا مقصودی می باشد. این سریال اولین کار رضا مقصودی کارگردان این سریال است. او قبلا به عنوان تهیه کننده فعالیت داشته است. او نویسنده سریال های ساختمان ۸۵ و گمشدگان نیز بوده است و فیلمنامه پینگ پنگ را هم با هماری افرا جورابلو نوشته است.

حجازی فر، شبنم مقدمی و محمد بحرانی (بازیگر جناب خان) از بازیگران اصلی این سریال هستند.

 

مجموعه میانبر در قالب داستان‌هایی که برای چند خانواده ساکن در یک آپارتمان رخ می‌دهد روایت خواهد شد.

ارضا نیکخواه, کمند امیرسلیمانی, محمود جعفری, سیاوش چراغی پور, شهین تسلیمی, آرش نوذری, اشکان اشتیاق بازیگران این فیلم هستند.

زمان پخش سریال‌ های نوروزی ۹۹

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *