شنبه , ۸ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۶:۱۶ قبل از ظهر به وقت تهران

دستگیری قاتل سابقه‌ دار پاکستانی در چابهار دستگیر

جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: قاتل خانواده هفت نفره در پاکستان که در شهر چابهار مردی ۴۷ساله را نیز به ضرب گلوله به قتل رسانده بود درکمتر از سه روز توسط پلیس آگاهی دستگیر شد.

https://media.hamshahrionline.ir/d/2018/12/29/4/4307276.jpg

به گزارش مهر، سردار احمد طاهری اظهار کرد: سوم مرداد امسال، یک فقره تیراندازی منجر به جرح در بولوار امام خمینی(ره) شهر چابهار به پلیس ۱۱۰ اعلام شد و بلافاصله عوامل انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.وی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد راننده یک دستگاه تاکسی مسافربری که در ایستگاه مسافربری «نوبندیان» در انتظار مسافر ایستاده بوده توسط سرنشین یک دستگاه پژو۴۰۵ هدف اصابت گلوله قرار گرفته و پس از انتقال به بیمارستان امام علی(ع) فوت کرده است. وی گفت: کارآگاهان دایره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی چابهاربا تحقیقات میدانی ضارب را که یک تبعه پاکستانی غیرمجاز است، شناسایی کردند.
سردار طاهری گفت: تیم عملیات ویژه پلیس آگاهی پس از هماهنگی قضایی با بازپرس شعبه اول دادسرای چابهار مخفیگاه متهم را در محدوده خیابان حافظ محاصره و در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه او را دستگیر و در بازرسی از محل یک قبضه سلاح کلت کمری و یک تیغه خشاب حاوی سه عدد تیر جنگی کشف کردند. وی با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری متهم دیگر این پرونده تصریح کرد: در ادامه بررسی ها مشخص شد قاتل ۳۳ ساله فردی سابقه دار و به جرم قتل هفت تن از اعضای یک خانواده در شهر «لیاری» ایالت بلوچستان پاکستان تحت تعقیب پلیس اینترپل بوده است.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *