سه شنبه , ۲۹ ام اسفند ماه سال ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۵۰ قبل از ظهر به وقت تهران

جزئیات قتل محسن مکتوبیان قهرمان پرورش اندام + دستگیری قاتل

محسن مکتوبیان قهرمان پرورش اندام کشور شب گذشته در اصفهان  مورد حمله چند ضارب قرار گرفته و به دلیل ضربات پی در پی چاقو در بیمارستان جان خود را از دست داد.

https://dustaan.com/files/uploads/-000//1/www.dustaan.com-مجله-اینترنتی-1489334293.jpg

به گزارش ایسنا محسن مکتوبیان قهرمان پرورش اندام ایران در دسته ۸۰ کیلوگرم انتخابی تیم ملی نیز قهرمان شده بود. او شب گذشته زمانی که از باشگاه ورزشی خود خارج می‌شده، مورد حمله قرار گرفت و با ضربات چاقو کشته شد.

آن طور که امید جبلی رییس کمیته داوران فدراسیون پرورش اندام ایران اعلام کرده، گویا اختلاف خانوادگی دلیل این اتفاق بوده است.

جبلی گفت: شب گذشته مکتوبیان از باشگاه خارج می‌شود که مورد حمله چند نفر قرار می‌گیرد. این افراد با ضربات چاقو او را زخمی می‌کنند و مکتوبیان پس از انتقال به بیمارستان فوت می‌کند. ما شنیده‌ایم که این اتفاق و درگیری به دلیل اختلافات خانوادگی بوده است.


دستگیری قاتل توسط پلیس

به گزارش میزان شب گذشته ورزشکاران باشگاه بدنسازی در غرب شهر اصفهان در تماس با پلیس از قتل یکی از ورزشکاران با ضربات چاقوی فردی دیگر خبر دادند. بلافاصله ماموران پلیس در محل حاضر و تحقیقات خود را آغاز کردند. بررسی های اولیه مشخص شد مقتول محسن مکتوبیان یکی از قهرمانان پرورش اندام ایران است که به علت اصابت چند ضربه چاقو به قتل رسیده است.

در ادامه با اعلام موضوع به تیم های پلیس آگاهی،تحقیقات جنایی در این رابطه آغاز و عامل جنایت در محل شناسایی و دستگیر شد.

قاتل در تحقیقات اولیه ادعا کرد قتل را به علت اختلافات خانوادگی انجام داده است.

در حال حاضر تحقیقات بیشتر از عامل این جنایت توسط کارآگاهان پلیس آگاهی اصفهان ادامه دارد.


محسن مکتوبیان به دست پدر زنش به قتل رسیده است!

فرمانده انتظامی استان اصفهان سردار عبدالرضا آقاخانی ، درباره آخرین خبر از قتل محسن مکتوبیان قهرمان اصفهانی پرورش اندام ایران اظهار داشت:این جوان ۳۵ ساله به دست پدرهمسر خود به قتل رسیده است.

وی با اشاره به دخیل بودن اختلافات خانوادگی در جریان این حادثه همچنین از دستگیری پدرهمسر مقتول به عنوان عامل قتل و یکی دیگر از عاملان این قتل خبر داد.

محسن مکتوبیان دیشب هنگام خروج از باشگاه مورد اصابت ضربات چاقوی چند نفر قرار گرفت و پس از انتقال به بیمارستان جان باخت.

۳/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *