جمعه , ۷ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۶ بعد از ظهر به وقت تهران

توصیه علی پروین که شاید باعث اخراج کمال شود!/ مقابل پرسپولیس به اندازه کافی انگیزه داریم

 

توصیه علی پروین که شاید باعث اخراج کمال شود!

کمال کامیابی‌نیا به خودی خود بازیکن خشنی است. قطعا او نقش مهمی در بازی الدحیل خواهد داشت.

در همین حال علی پروین در گفت و گو با روزنامه گل توصیه ای به این بازیکن کرده که شاید باعث اخراجش شود! پروین خطاب به کمال گفته: «خشن بازی کن و همه را بزن!»/خبرآنلاین

 

عبدالله الاحرق هافبک الدحیل در نشست خبری پیش از بازی پرسپولیس: مقابل پرسپولیس به اندازه کافی انگیزه داریم

بازی خیلی مهمی برای تاریخ باشگاه الدحیل است که ببریم و به مرحله بعدی برسیم. بازی سختی پیش رویمان است ولی به اندازه کافی انگیزه داریم که به هدفمان برسیم.

 

اظهارات معلول درباره غایبین پرسپولیس درنشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس

پرسپولیس هم غایب دارد؛ بازیکن عراقی آنها بشار رسن غایب است و دوبازیکن دیگر آنها هم کارت زرد دارند و غایب هستند. چهارشنبه سرخپوشان ایرانی بازی داشتند اما ما استراحت داشتیم و کاملا برای این دیدار آماده هستیم.

 

تمهیدات شرکت واحد اتوبوسرانی برای جابجایی تماشاگران بازی پرسپولیس و الدحیل

شرکت واحد اتوبوسرانی با اختصاص اتوبوس‌های مورد نیاز، تماشاگران را از ورزشگاه آزادی به پایانه آزادی و به ایستگاه متروی استادیوم ، منتقل می‌کند.

تماشاگران می‌توانند با استفاده از خطوط سامانه‌های تندرو مستقر در پایانه آزادی به میادین انقلاب اسلامی، فردوسی، امام حسین (ع)، تهرانپارس ، خراسان، گمرک ، پایانه خاوران ، فلکه صادقیه ، پونک و دانشگاه علوم تحقیقات همچنین در ادامه مسیر با بهره‌گیری از ایستگاه متروی میدان آزادی نیز به سایر نقاط سطح شهر عزیمت کنند.

 

مهدی دادرس، عضو کمیته استیناف فدراسیون: رای پرونده افشین پیروانی پس از عاشورای حسینی اعلام می‌شود

رای پرونده افشین پیروانی تا نهایت ۹ – ۱۰ روز دیگر اعلام خواهد شد و دلیل بررسی ها و تحقیقات زیاد ما این است که آبروی افراد در میان است و باید با دقت پرونده را بررسی کنیم تا حق فردی ضایع نشود.

 

فریبرز محمود زاده: کارت قرمز شجاعی فصل بعد اعمال می‌شود

براساس قوانین جدید فیفا محرومیت مسعود شجاعی در فصل آینده بازی ها اعمال می شود.

طبیعتا اگر تراکتورسازی در جدول بازی های حذفی باقی می ماند محرومیت این بازیکن در همین فصل سپری می شد؛ حالا او در فصل آینده عضو هر تیمی باشد، در اولین بازی حذفی قادر به همراهی تیمش نخواهد بود.

 

برانکو در نشست خبری پیش از بازی برابر الدحیل

افتخار می‌کنیم که در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا هستیم. تا به حال ایران دونماینده در این مرحله نداشته. انتظار یک بازی خوب و ورزشگاه پر از تماشاگر داریم.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *