جمعه , ۷ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۶:۳۷ قبل از ظهر به وقت تهران

براى هواداران استقلال باید کار ماندگار انجام داد

https://static-a.netshahr.com/www.netshahr.com/images/netshahr/Sport/Football/akhbar/dakheli/95/AZAR/fatholahzade-dortmond.jpg

فتح الله زاده: براى هواداران استقلال باید کار ماندگار انجام داد

ما به عنوان استقلالى اولین باشگاهى هستیم که مستند سینمایى به این شکل تهیه مى کنیم امیدوارم این کار ماندگار بماند.

آنچه از اکران اول مستند “آبى به روگ آسمان” به گوش رسید نشان مى دهد که این مستند الحمدلله مورد قبول هواداران و افرادى که تخصصى تر به موضوع نگاه مى کنند بود.

روز جمعه هم اکران دوم را در همان چارسو سینما حقیقت خواهیم داشت و بنده نیز ان شاالله حضور خواهم داشت و با هواداران دیدارى تازه خواهیم کرد.

 

شفر: پدیده کار تیمی خوبی دارد

ما اعتماد به نفس خوبی بدست آوردیم در دو بازی هشت گل زدیم امیدوارم در بازی فردا هم همان ذهنیت و کیفیت را داشته باشیم.

۴-۳ گزینه برای نیم فصل داریم و از هفته های قبل ما در این مورد مشغول صحبت بودیم و با مدیران باشگاه صحبت کردیم.مدیرعامل باشگاه هم روی این مساله کار می‌کند و بزودی تایید نهایی را می‌گیرد و مشخص می‌شود کدام گزینه نهایی خواهد شد برای ما اعلام می‌کند.

 

واکنش شفر به حضور پرتعداد استقلالی‌ ها در تیم ملی

از این بابت بسیار خوشحالم. همه دیدند که ما سخت در باشگاه کار کردیم و علی کریمی، روزبه، پژمان و حسینی در تیم‌ملی هستند که باعث خوشحالی من هستند. الان که آن‌ها در تیم‌ملی هستند خوشحالم ولی قبلا در زمان بازی ما با السد،‌ آن‌ها برای حضور در بازی دوستانه به تیم‌ملی دعوت شدند. البته درباره بازیکنان امید باید بگویم که برای مثال بازیکنی مانند رضا کریمی که در عمان مصدوم شد باید به ایران برمی‌گشت. یا اللهیار که باید استراحت کند. بازیکنان ما انسان هستند و ماشین نیستند و باید استراحت کنند.

 

شفر: ساناک بیمار بود

درباره ساناک همه چیز را می دانم. نه اینکه بخواهم بعد از پست اینستاگرمی وی متوجه شوم. سانی بیمار بود.

باید به کسانی که در تیم دچار مشکل هستند کمک کنیم نه اینکه علیه آنها باشیم. بارها با ساناک در ارتباط بودم و شرایطش را پرسیدم و اینکه آیا امکان دارد به تیم برگردد یا خیر.

در مورد سانی با مدیرعامل باشگاه صحبت کردم. ساشا پسرم هم در این خصوص صحبت کرد و خواهش کردم او را تحت فشار نگذارید چون بیمار است.

 

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *