جمعه , ۷ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۹:۴۱ بعد از ظهر به وقت تهران

بایرام فضلی: «جن زیبا» برای حضور در جشنواره فجر آماده نبود

بایرام فضلی کارگردان و فیلمبردار “جن زیبا” درباره دلیل عدم حضور فیلمش در جشنواره فیلم فجر گفت: ما به دلیل آماده نبودن از لحاظ فنی اصلا در جشنواره فیلم فجر شرکت نکردیم. فیلم هنوز آماده نشده و در حال تدوین و طی کردن مراحل فنی هستیم و تا ۲ ماه آینده صداگذاری و اصلاح رنگ فیلم طول خواهد کشید.

او ادامه داد: در مورد اینکه بخواهیم فیلم را نگه داریم و یا اینکه بعد از مراحل فنی در نوبت اکران قرار دهیم به نظر تهیه‌کننده فیلم بستگی دارد. من درگیر مسائل جانبی نشده و بیشتر کار خود فیلم را انجام دادم. من فیلمبردار و کارگردان فیلم “جن زیبا” بودم و این موضوع باعث شد درگیری بیشتری از لحاظ فنی در فیلم داشته باشم.

فضلی در مورد اینکه چقدر از فیلمی که ساخته است رضایت دارد گفت: هر فیلمسازی فکر می‌کند شاهکار عمرش را ساخته اما من فقط یک فیلم ساخته‌ام و امیدوارم که با اقبال عمومی روبه‌رو شود. او در پایان افزود: در حال حاضر تمام تلاش و تمرکزم را بر روی اتمام مراحل فنی فیلم “جن زیبا” گذاشتم و بعد از اتمام این فیلم به کارهای دیگر فکر خواهم کرد.

فرهاد اصلانی، نورگل یشیلچاى، لیلا زارع، لیلا موسوی و محرم زینال زاده دیگر بازیگران “جن زیبا” هستند. فیلمبرداری این فیلم اوایل پاییز در اصفهان انجام شد.

بایرام فضلی: «جن زیبا» برای حضور در جشنواره فجر آماده نبود

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *