جمعه , ۷ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۰ بعد از ظهر به وقت تهران

انفجار خانه ، کودک همسایه را راهی بیمارستان کرد!

افسر نگهبان آتش‌نشانی شهر مشهد از انفجار مهیب یک منزل مسکونی و مصدوم شدن یک کودک در پی این حادثه در بزرگراه شهید بابا نظر مشهد خبر داد.

پیش‌نویس خودکار

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد سر آتشیار حسن عظیمیان با بیان این مطلب افزود:سحرگاه دیروز در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر شنیدن صدای انفجار مهیب توام با آتش‌سوزی از داخل یک منزل مسکونی ، ستاد فرماندهی بلافاصله گروه نجات و اطفای حریق ایستگاه‌های ۸ و ۱۸ را به محل حادثه در خیابان شهید بابانظر شماره ۶ اعزام کرد.
این مقام مسئول در آتش نشانی شهر مشهد ادامه داد: با حضور آتش نشانان در محل مشخص شد، انفجار در طبقه دوم یک واحد مسکونی سه طبقه رخ داده که به تخریب بخشی از این ساختمان و ایراد خساراتی به منازل اطراف منجر شده است. افسر نگهبان آتش نشانی مشهد خاطرنشان کرد: در زمان وقوع انفجار ساکنان در این مکان نبودند، اما متاسفانه یک کودک هشت ساله که در منزل روبه روی محل حادثه در اتاقش خواب بود، به دلیل موج انفجار و شکسته شدن شیشه های واحدمسکونی شان مصدوم و به بیمارستان منتقل شد. آتش نشانان پس از مهار این آتش سوزی و ایمن سازی کامل محل حادثه به ماموریت خود پایان دادند و به ایستگاه‌های خویش مراجعت کردند. شایان ذکر است علت دقیق این انفجار توسط کارشناسان مربوط در آتش نشانی مشهد در حال بررسی است.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *