سه شنبه , ۲۹ ام اسفند ماه سال ۱۴۰۲ ساعت ۵:۴۷ قبل از ظهر به وقت تهران

انتقاد تند علی دایی از یک برنامه تلویزیونی: مقابل ظلم و بی‌ عدالتی می‌ ایستم

https://www.khabarfoori.com/bundles/data/images/5c652d5849bea_5c652d5849beb.jpg

انتقاد تند علی دایی از یک برنامه تلویزیونی: مقابل ظلم و بی‌عدالتی می‌ ایستم

آقایان در این برنامه می‌گویند ما به خاطر عصبانیت در دیدار برابر ژاپن به این تیم باختیم. بازیکنان ما توپ را رها کردند و به اعتراض کردن پرداختند، داور که سوت نزده بود. همه چیز را به گردن عصبانی شدن بازیکنان می‌اندازیم. درحالی‌که بازیکنان ما باید به دنبال توپ می‌رفتند اصلاً به عصبانیت ربطی نداشت.

بازیکن ما در آن صحنه بچگی کرد و مرتکب اشتباه شد. اصلاً به داور ارتباطی نداشت. مگر در آن صحنه مربی تیم ما عصبانی شده بود؟

اصلاً سوال من این است مطرح کردن این صحبت‌ها در یک برنامه تلویزیونی چه ارتباطی به اشتباه داوران در لیگ ایران دارد. شما که اصلاً از خیلی از این مسائل اطلاعی ندارید چرا این اطلاعات دروغ را به خورد بیننده می‌دهید.

 

علی دایی: مسائل داوری دیگر از اشتباه گذشته است!

در طول دوران بازی فوتبالم و همین طور مربی‌گری که انجام دادم، هیچوقت ندیده بودم داور چنین اشتباهات واضح و بزرگی انجام دهد. متأسفانه مانده‌ام چرا کمیته داوران کاری انجام نمی‌دهد. حتماً یک غرضی در کار است. چرا باید این‌گونه باشد که ما دو بار در برابر نفت مسجد سلیمان به میدان برویم و هر دو بار یک داور و یک ناظر داوری در آن بازی حضور داشته باشند؟

سوال من این است. داوری که مرا اخراج می‌کند، بازیکنانم را اخراج می‌کند. حالا برای بازی بعد ما مقابل نساجی مازندران من باید کدام نفرات را به زمین مسابقه بفرستم؟ چهار بازیکنم در تیم ملی امید هستند، یکی از بازیکنان هم که مصدوم شده، در این بازی هم که دو بازیکن ما اخراج شدند و سه اخطاره شدند. حال من باید برای بازی با نساجی کدام نفرات را به زمین بفرستم؟ من فکر می‌کنم کمیته داوران به عمد این کارها را انجام می‌دهد.

متأسفانه مسائل داوری دیگر از اشتباه گذشته است. مسئولان کمیته داوران باید جواب این سوال من را بدهند. چرا تیم من در دو بازی که برابر نفت مسجدسلیمان برگزار می‌کند باید یک داور خاص و یک ناظر داوری در آن بازی حضور داشته باشند.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *