سه شنبه , ۲۹ ام اسفند ماه سال ۱۴۰۲ ساعت ۲:۰۲ بعد از ظهر به وقت تهران

آزار و اذیت زن نظافتچی در دخمه شیطانی مرد پژوسوار

پلیس تهران در تعقیب پژو سوار شیطان صفتی است که زن نظافتچی را به زور به خانه اش برد و وی را آزار داد.

پیش‌نویس خودکار

آزار و اذیت زن نظافتچی در دخمه شیطانی مرد پژوسوار

شکایت زن نظافتچی
رسیدگی به این پرونده از یک ماه قبل به دنبال شکایت زن ۵۲ ساله ای به نام سهیلا آغاز شد.وی  که به پلیس آگاهی تهران رفته بود به ماموران گفت: من صاحب سه فرزند هستم و چون همسرم کارگر است و نمی‌تواند مخارج زندگی مان را تامین کند، مدتی است به عنوان نظافتچی به خانه مردم می روم و کار می کنم .
وی ادامه داد: آخرین بار برای کار به خانه یک زن جوان رفته بودم که  بعد از ظهر متوجه شدم در خانه ام مهمان دارم. به همین دلیل خواستم زودتر برای پذیرایی از مهمان ها به خانه برگردم. من بعد از اتمام کار، از خانه زن جوان خارج شدم و چون عجله داشتم  منتظر تاکسی نماندم. من در حوالی ترمینال جنوب سوار یک پژو شدم که راننده ای جوان داشت.
این زن گفت: راننده در میان راه سر صحبت را باز کرد و از مشکلات زندگی اش  گفت. من به  او گفتم که نظافتچی هستم و برای رفتن به خانه ام عجله دارم اما راننده پس از طی مسافتی به یک باره تغییر مسیر داد. من به او اعتراض کردم و می خواستم از ماشین پیاده شوم که متوجه شدم درهای ماشین قفل است. او با ماشین مرا به خانه اش در جنوب تهران برد و  بدون توجه به التماس هایم مرا آزار داد .
دلهره در خانه شیطانی
زن نظافتچی که از به خاطر آوردن صحنه های دلهره آور در  دخمه شیطانی مرد پژو سوار به گریه افتاده بود، ادامه داد: من در خانه مرد جوان  راه فراری نداشتم. به همین دلیل تسلیم خواسته شوم او  شدم و سپس برای این که بتوانم ردی از او به دست بیاورم شماره تلفن اش را از او گرفتم و بعد از خلاص شدن از خانه شیطانی مرد جوان به پلیس آگاهی آمده ام تا از او شکایت کنم .
با این شکایت وی به پزشکی قانونی معرفی شد و کارشناسان پزشکی قانونی آزار و اذیت این زن را تایید کردند.
بدین ترتیب، پرونده برای تکمیل تحقیقات به شعبه ۱۲ دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.
ردیابی مرد شیطان صفت
این زن در نخستین جلسه تحقیق  به تشریح ماجرا پرداخت و  به قضات گفت: من چون برای رسیدن به خانه ام  و پذیرایی از مهمان ها عجله داشتم سوار ماشین مرد پژو سوار شدم اما او مرا ربود و به خانه اش برد. درهای ماشین را قفل کرد و با ریموت در پارکینگ را گشود و مرا به زور به داخل خانه اش هل  داد و من مجبور شدم تسلیم خواسته شوم او شوم. من نتوانستم شماره پلاک او را به خاطر بسپارم و تنها ردی  که از او دارم یک شماره تلفن  است.
بنابه این گزارش، با پایان جلسه تحقیقات قاضی، پرونده را به اداره ۱۶  پلیس آگاهی تهران فرستاد تا مرد شیطان صفت از طریق شماره تلفن ارائه شده از سوی زن نظافتچی ردیابی و شناسایی شود.

۲/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *