جمعه , ۷ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۶ بعد از ظهر به وقت تهران

همسر چهارم آنجلینا جولی کیست؟! +عکس

آنجلینا جولی سوپر استار سینمای هالیوود که طرفداران بیشماری در سراسر دنیا دارد، به تازگی درخواست جدایی اش ، از بردپیت همسر سوم خود را تقدیم دادگاه کرده است.

https://dustaan.com/files/uploads/-000//1/www.dustaan.com-مجله-اینترنتی-1489508148.jpg

منابع امریکایی گزارش داده اند که یک مرد غریبه را در حین خروج از هتل جولی دیده اند، این مرد با فرزندان جولی ملاقات کرده و آنها را هدیه باران کرده است. این در حالیست که برد پیت به ندرت اجازه تماس با فرزندانش را دارد.

در ۱۹ سپتامبر، چهار روز پس از درگیری مرموزی که بین مدوکس پسر ۱۵ ساله جولی و برد پیت در یک هواپیما خصوصی پیش آمد، جولی تقاضای طلاق کرد.

جولی تا مدتها از دلیل تقاضای طلاقش خودداری کرده بود اما بعد از مدتی گفت که برد پیت پدر مناسبی برای ۶ فرزندشان نمی‌داند.

اوایل این ماه آنجلینا جولی با فرزندانش به کامبوج سفر کرد.

اف‌‌ بی‌ آی‌ یا پلیس فدرال آمریکا پس از ادعای جولی برای درگیری فیزیکی بین پیت با پسرشان، به بررسی‌ این مساله پرداخت اما شواهد کافی‌ برای این ادعا یافت نشد.

آنجلینا جولی در مصاحبهٔ تازه خود با با بی‌ بی‌ سی‌، برد پیت را «پدری عالی‌» نامید و گفت آنها برای همیشه خانواده یکدیگر باقی‌ خواهند ماند.

هواداران این زوج طلایی، جدایی‌ آنها رای پیش بینی‌ نمی‌کردند یا حداقل سرانجامی اینچنین تلخ برای شان متصور نبودند.

www.dustaan.com-dustaan.com-آنجلینا جولی و شوهرهاش , عکس برهنه شدن آنجلینا جولی ,

آنجلینا جولی تا به الان سه بار ازدواج کرده است که هر سه ازدواجش ناکام بوده است . ازدواج اول آنجلینا جولی با جان لی میلر در سن ۲۱ سالگی بود و نهایتا این ازدواج بیشتر از چند سال کوتاه (۳ سال) طول نکشید و از یک دیگر جداشدند

 www.dustaan.com-dustaan.com-آنجلینا جولی و شوهرهاش , عکس برهنه شدن آنجلینا جولی ,

همسر دوم آنجلینا جولی, بیلی باب تورنتون بود که در سن ۲۴ سالگی با وی ازدواج کرد . بیلی بازیگر معروف زمان خود بود که از فیلم معروف وی میتوان به عقاب ها اشاره کرد . زمانی که آنجلینا جولی با بیلی ازدواج کرد بیلی ۴۵ سال سن داشت و در واقع تفاوت سنی ۲۰ ساله با یکدیگر داشتند و میتوان حدس زد که این ازدواج به جدایی خاتمه پیدا خواهد کرد . تهایتا در سال ۲۰۰۳ این دو زوج بعد از ۳ سال زندگی مشترک از یکدیگر جدا شدند .

 www.dustaan.com-dustaan.com-آنجلینا جولی و شوهرهاش , عکس برهنه شدن آنجلینا جولی ,

همسر سوم آنجلینا جولی این بار کسی بود که از خودش معروف تر و در نظر زیبایی چهره یکسانی با هم داشتند . براد پیت همسر سوم آنجلینا جولی بود . این دو زوج پس از بازی در فیلم آقا و خانم اسمیت یک رابطه عاشقانه ای بین این دو پیش اومد . براد پیت هیچ کس را در زندگی خود نداشت و همچنین آنجلینا جولی این موضع زمینه را برای ازداج این دو فراهم کرد و نهایتا رابطه عاشقانه خود را بدون اینکه با یکدیگر ازدواج کنند ادامه دادند . و در سال ۲۰۰۶ دختر دار شدند اسم وی را شیلو گذاشتند و در دو سال بعد فرزند دیگرشان را به نام نامیبیا به دنیا آوردند . اما از آنجایی که آنجلینا جولی بسیار بچه دوست بود به جز سه بچه طبیعی خود اقدام به سرپرستی سه بچه دیگر را نیز به عهده گرفت .

www.dustaan.com-dustaan.com-آنجلینا جولی و شوهرهاش , عکس برهنه شدن آنجلینا جولی ,
عکس آنجلینا جولی و همسرانش

www.dustaan.com-dustaan.com-آنجلینا جولی و شوهرهاش , عکس برهنه شدن آنجلینا جولی ,

براد پیت و آنجلینا جولی بعد از گذشت تقریبا ۱۰ سال از دوستی خود تصمیم به ازدواج گرفتند و در سال ۲۰۱۲ به همه اعلام کردند که تصمیم ازدواج دارند . بچه های ما بزرگ شدن و این امر که ما هنوز با یکدیگر ازدواج نکرده ایم لطمه بزرگی را به آنها میزند . اما این ازدواج صورت نگرفت . و نهایتا در سال ۲۰۱۴ با یک مراسم مخیانه و بدون هیچ سر و صدای اقدام به ازدواج با یکدیگر کردند . شایعه های همچون ازدواج این دو به خاطر بچه ها بوده و تقریبا هیچ میلی به یکدیگر را ندارند در رسانه ها ضمضمه می شود .

پس از جدایی از بردپیت باید دید همسر چهارم این بازیگر کیست؟!

۲.۹/۵ - (۱۲ امتیاز)

۲ دیدگاه‌ها

  1. سلام
    زمزمه درست است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *