شنبه , ۸ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۴ قبل از ظهر به وقت تهران

قتل و جنایت به خاطر عشق ممنوعه

پرونده قتل مرد میانسال که قربانی سناریوی مرگبار زوج جوانی شده بود، به‌زودی در دادگاه کیفری استان تهران رسیدگی می‌شود.

قتل و جنایت به خاطر عشق ممنوعه

به گزارش خبرنگار کیفری جام‌جم، رسیدگی به این پرونده از سال گذشته و به دنبال گزارش قتل مردی در یک باغ حاشیه‌ای تهران آغاز شد.

همسر مقتول در جریان تحقیقات گفت: «همسرم و دوستانش گاهی در یک باغ دور هم جمع می‌شدند و آنجا پاتوق‌شان بود. امروز هم به آنجا رفت، اما چند ساعت بعد دوستانش با من تماس گرفتند و خبر دادند که جسد او را در باغ یافته‌اند.»
بررسی‌های صحنه قتل نشان داد، دست و پای مرد میانسال با طناب بسته شده و بعد او را با ضربه‌های چاقو به قتل رسانده‌اند.

نوع جنایت حکایت از انتقامگیری کور داشت.
با بررسی تماس‌های مقتول مشخص شد، او چند بار با زنی به نام منیژه در ارتباط بوده است. با کشف این سرنخ، منیژه دستگیر شد که در تحقیقات راز این قتل را فاش کرد و گفت: «کاظم مدتی بود تلفنی مزاحم من می‌شد و برای این‌که همسرم شک نکند، جواب تماس‌هایش را می‌دادم تا همسرم متوجه نشود.

یک روز شوهرم متوجه شد و از من خواست با کاظم قرار بگذارم. وقتی با کاظم صحبت کردم، او آدرس باغی را داد و خواست به آنجا بیایم. همراه شوهرم به آنجا رفتیم که آنها با هم درگیر شدند. شوهرم یک ضربه به کاظم زد و فرار کردیم.»
در ادامه شوهر این زن به نام محسن دستگیر شد که در تحقیقات گفت: «من دست و پای مقتول را نبستم و فقط یک ضربه به او زدم و نمی‌دانم ضربه‌های بعدی را چه کسی به او زده است. همسرم ۲۸ سال دارد و کاظم مردی میانسال است. مطمئن هستم او همسرم را اغفال کرده است.»
این در حالی است که خانواده کاظم ضمن رد این ادعا، منکر ارتباط او با منیژه شدند و اعلام کردند: «این زوج با نقشه قبلی کاظم را به محل قرار کشانده و بعد از بستن دست و پایش او را با ضربه‌های چاقو کشته‌اند. ما در خواست قصاص داریم و به هیچ عنوان گذشت نمی‌کنیم.»
با تکمیل تحقیقات برای این زوج کیفرخواست صادر شد و پرونده برای محاکمه به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد. به‌زودی این زوج از خود دفاع خواهند کرد.

۴/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *