جمعه , ۷ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۰ بعد از ظهر به وقت تهران

زایمان عجیب زن ۲۲ ساله اردبیلی + عکس

مجید غریبانی اظهار کرد: روز گذشته به دنبال درد زایمان مادر ۲۲ ساله تیم فوریت های پزشکی اورژانس به درمانگاه روستای نیارق نمین اعزام شدند.

وی افزود: مأموریت تیم اعزامی اورژانس انتقال مادر باردار به بیمارستان علوی اردبیل بود اما کادر درمانی متوجه وقوع زایمان می شوند.

رئیس مرکز فوریت های پزشکی اورژانس اردبیل تصریح کرد: دو تکنسین اعزامی اورژانس با کمک ماما و پرستار درمانگاه روستای نیارق بلافاصله مراحل تسهیل زایمان برای مادر در آمبولانس اورژانس را فراهم می کنند و با کار تیمی چهار نفره موفق شدند در راه اردبیل زایمان را انجام دهند.

غریبانی بیان کرد: از ابتدای سال جاری پنج زایمان در داخل آمبولانس های استان اردبیل انجام گرفته است که خوشبختانه با تلاش تکنسین ها هر پنج زایمان با موفقیت کامل انجام شده و مادر و نوزاد با صحت و سلامت به مراکز درمانی انتقال یافته اند.

وی گفت: پس از انجام موفق زایمان، مادر و فرزند وضیعت عمومی مناسبی داشتند و بلافاصله به بیمارستان علوی اردبیل انتقال داده شدند.

https://static1.rokna.net/thumbnail/7pgnBuQie7X6/UtjBuyEcFlueNU9K4hSyNvvfjMVa42GXQ-_dxw0RVwm0qukoI27-JV2XP73Xc1uGeDRyE0w8KroWzW-qqnnRxXbpEqtj0Bq-o9oZXp5-8OZEtFg17ldRglQCibIcLQxMhJqVyl6FovVnWikCV82JhuGObQo-6fCF/%D9%86%D9%88%D8%B2%D8%A7%D8%AF.jpg

۳.۵/۵ - (۲ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *