چهارشنبه , ۱۹ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۹:۲۸ بعد از ظهر به وقت تهران

تعطیلی مدارس تهران ، مشهد ، اصفهان و ارومیه ، شنبه ۹ آذر ۹۸

بر اساس اعلام کمیته اضطرار آلودگی هوای استان تهران مدارس تمامی مقاطع در سطح شهر تهران و دیگر شهرستانها به جز فیروزکوه، دماوند و پردیس فردا تعطیل است.

کمیته اضطرار آلودگی هوای استان تهران دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی را هم فردا تعطیل اعلام کرد

طرح مناطق آلودگی هوا در تهران از درب منزل اعمال می شود

آلودگی هوا؛ مدارس مشهد تعطیل می‌شوند؟

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان‌ رضوی گفته که «به دنبال تشدید آلودگی هوا، جلسه کارگروه کاهش آلودگی هوای مشهد عصر امروز برگزار می‌شود».

به گفته احمد یزدان‌پناه «در این جلسه ضمن بررسی آخرین اطلاعات و آمارها از شاخص کیفیت هوا و پیش‌بینی‌های هواشناسی، درباره راه‌کارهای کاهش آلودگی هوای مشهد تصمیم‌گیری می‌شود».

 

استمرار آلودگی هوا تا ظهر دوشنبه/ میزان آلایندگی به حداکثر می‌رسد

کارشناس هواشناسی:   شهرهای مشهد و اصفهان از نظر میزان آلاینده‌ها شرایط نگران کننده‌تری دارند، فردا شاهد وزش باد خواهیم بود که متاسفانه شامل شهرهای مشهد و اصفهان نخواهد بود.

آلوده‌ترین روز‌ها را یکشنبه و دوشنبه در اراک، تهران، کرج، اصفهان و مشهد، به ویژه در ساعات پیش از ظهر خواهیم داشت و از غروب روز دوشنبه بارش باران و برف آغاز و دما کاهش پیدا خواهد کرد که با بهبود شرایط از نظر آلایندگی همراه خواهد بود.

 

اطلاعیه مهم و فوری تعطیلی مدارس مشهد

با توجه به تصمیم کارگروه اضطراری آلودگی هوای مشهد و احتمال افزایش آلاینده های جوی کلیه مراکز پیش دبستانی و مدارس مقطع ابتدایی (دوره اول و دوم )، در نواحی هفتگانه مشهد و مناطق تبادکان و رضویه فردا “شنبه نهم آذر ماه۹۸” در هر دو نوبت “صبح” و”بعد از ظهر” تعطیل می‌باشند .

 

آلودگی هوا مدارس ارومیه را تعطیل کرد

معاون پایش اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی: به دلیل آلودگی هوا فردا مدارس دوره ابتدایی شهر ارومیه تعطیل است.

 

مدارس شهر اصفهان و برخی از شهرستان‌های استان فردا تعطیل است

تمامی مهدهای کودک و مقاطع تحصیلی پیش دبستانی، دبستان نواحی شش گانه شهر اصفهان و مناطق آموزش و پرورش زرین شهر، فولادشهر ،باغ بهادران، خمینی شهر،نجف آباد،شاهین شهر، فلاورجان، پیربکران، برخوار ، مبارکه و شهر سجزی شنبه تعطیل است.

 

مدارس البرز تعطیل شد

مدیرکل هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز:بنا بر تصمیم کمیته اضطرار کاهش آلودگی هوا، مهدهای کودک، پیش دبستان‌ها و کلیه مقاطع تحصیلی مدارس در دو نوبت صبح و بعداز ظهر استان البرز به جز شهرستان طالقان و بخش آسارا در روز شنبه نهم آذرماه تعطیل است.

 

هزینه سنگین تعطیلی پی در پی مدارس

حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش:  تعطیلی پی در پی مدارس ، هزینه های سنگینی برای دولت دارد که هزینه های مادی آن یک طرف و اختلالی که در جریان تربیت ایجاد می کند، مهمتر از آن است.

به استانداری و شورای تامین سفارش کردم که تعطیلات مدارس را به حداقل برسانند.

 

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *