جمعه , ۷ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۳ بعد از ظهر به وقت تهران

بایکوت خبری تاجر میلیاردر پرحاشیه

رسانه‌های اصلاح‌طلب که در یک فاصله زمانی تمرکز فوق‌العاده‌ای بر بابک زنجانی و ارتباطات و رفتار اقتصادی او داشتند، اخیرا درباره این تاجر پرحاشیه سکوت کرده‌اند.

بایکوت خبری تاجر میلیاردر پرحاشیه
بایکوت خبری تاجر میلیاردر پرحاشیه

به گزارش سرویس سیاسی خبرنو؛ رسانه‌های اصلاح‌طلب که در یک فاصله زمانی تمرکز فوق‌العاده‌ای بر بابک زنجانی و ارتباطات و رفتار اقتصادی او داشتند، اخیرا درباره این تاجر پرحاشیه سکوت کرده‌اند. در حالی که در برخی گزارش‌های این رسانه‌ها وعده داده شده بود گزارش‌های تکمیلی منتشر می‌شود اما گویی این رسانه‌ها به صورت همزمان تصمیم به بایکوت اخبار مربوط به بابک زنجانی گرفته‌اند.
احتمال می‌رود این سکوت به دلیل برخی دیدارهای اخیر بابک زنجانی باشد.
«وطن‌امروز» روز یکشنبه ۱۲ آبان در خبری فاش کرد، بابک زنجانی اخیرا با یکی از مقامات ارشد اجرایی دیدار داشته است. در این دیدار توصیه شده بابک زنجانی با استحکام بیشتری به فعالیت‌های خود ادامه دهد.
همچنین در این دیدار به بابک زنجانی اطمینان‌خاطر داده شده در برخی حوزه‌ها از وی حمایت‌های لازم به عمل‌ آید.
این دیدار در حالی است که پیش‌تر اظهارنظر برخی مقامات به گونه‌ای بود که تصور می‌شد با این بازرگان پرحاشیه همکاری نخواهند کرد. بیژن زنگنه، وزیر نفت نیز پس از حضور در این وزارتخانه در اظهارنظری از بدهی چند میلیارد دلاری زنجانی خبر داده بود. همانگونه که گفته شد به نظر می‌رسد بایکوت زنجانی در رسانه‌های مدعی حمایت از دولت بی‌ارتباط با این دیدار نباشد.
البته مقامات دولتی نیز درباره خبر «وطن‌امروز» سکوت کرده و آن را تایید یا تکذیب نمی‌کنند.
منبع: وطن امروز

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *