جمعه , ۷ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۰ بعد از ظهر به وقت تهران

اولین مصاحبه با سربازی که ۱۵ ماه اسیر افراد مسلح بود

علی براتی: اردیبهشت سال گذشته، یک شب در برجک دیدبانی مشغول پاسداری از مرز‌ بودم که ناگهان مورد حمله مسلحانه جمع زیادی از اشرار قرار گرفتیم.

http://static3.eghtesadonline.com/thumbnail/mwITBE0uxsEa/LJuSk844dp16vdy7DeXxatlXaSSsmB99sHYBe0-IgQKuebHG6ZK5gF-NYTE8UmYN1ORMpnPj6Yzl5AYv4Tyhi6Dql_p4VsDofwDc2AgSoNf3SrKMjS-LGkMiFO3TcGtnH4VthAFN-1uUrvnjqFmAokRJrxgDYjej/%D8%B3%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%B2.jpg

از سه ناحیه گردن، کتف و پا مورد اصابت سه گلوله قرار گرفتم و به شدت مجروح شدم.

خونریزی شدیدی داشتم، اشرار من را با خود به داخل خاک پاکستان بردند و در مناطق بیابانی و کَپر‌ها در شرایطی سخت نگهداری می‌کردند.

گرمی هوا، خونریزی شدید و تشنگی و گرسنگی‌ام عرصه را به شدت بر من تنگ کرده بود و هر لحظه انتظار شهادت را می‌کشیدم.

یک سال را در همین شرایط گذراندم، تقریبا هر روز از نقطه‌ای نامعلوم به نقطه‌ای دیگر منتقل می‌شدم تا اینکه با خبر شدم مقامات کشورمان با تلاش‌های بسیار برای آزادی من به سرانجام خوبی رسیدند و به زودی آزاد خواهم شد.

در هفته‌های اخیر هر روز برای ورود به خاک پاک میهنم لحظه شماری می‌کردم، تا اینکه روز گذشته همه کابوس‌های من به پایان رسید.

حالا هم برای پاسداری از این آب و خاک آماده هرگونه جان‌فشانی هستم و حاضرم دوباره در سخت‌ترین شرایط و خطرناک‌ترین نقاط از کشورم پاسداری کنم /باشگاه خبرنگاران

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *