جمعه , ۷ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۷:۱۷ بعد از ظهر به وقت تهران

آخرین وضعیت پرونده اسیدپاشی در تبریز

قرار بازداشت موقت متهم اسید پاشی به زن تبریزی تأیید شد. دادستان تبریز با اعلام این خبر گفت: پس از قطعی شدن گواهی پزشکی قانونی مبنی بر تعیین میزان جراحات وارده به این زن، کیفرخواست متهم صادر خواهد شد.

موسی خلیل اللهی با تأکید بر اینکه به خاطر جنبه عمومی جرم دادسرا پیش از شکایت شاکی خصوصی به ماجرا ورود کرد و در همان روز متهم دستگیر و تحت بازجویی قرار گرفت، افزود: در حال حاضر قرار بازداشت موقت متهم در دادگاه کیفری یک تأیید شده است و تحقیقات نیز از نظر قضایی تا حدود زیادی تکمیل شده است.

این حادثه ۲۸ اسفند سال ۹۶ در اتوبان پاسداران تبریز رخ داد. متهم مدعی شد خواستگار معصومه بوده و وقتی با جواب منفی او رو به رو شده اقدام به اسیدپاشی کرده است.

دکتر ده‌مرده‌ای پزشک معالج معصومه گزارشی از آخرین روند درمانی وی را ارائه کرد و گفت: تاکنون سه عمل جراحی روی معصومه انجام شده و فکر می‌کنیم طی یکی دو هفته آینده بتواند موقتاً از بیمارستان مرخص شود. وی با بیان اینکه نمی‌توان گفت چه تعداد عمل جراحی دیگر باید روی این قربانی اسید پاشی انجام شود، گفت:‌ روند درمان معصومه ادامه دارد و خوشبختانه با روحیه و مقاومت وی، مراحل درمانی و عمل‌های جراحی سنگین خود را سپری کرده است.

http://media.sarpoosh.com/images/9702/97-02-c13-103.jpg

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *