شنبه , ۸ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۰:۱۸ قبل از ظهر به وقت تهران

متجاوز به عنف ۱۹ ساله در شیراز بازداشت شد

مجله انلاین دوستان :  فرمانده انتظامی شهرستان شیراز از دستگیری یک متجاوز به عنف در شیراز و کشف ۴ فقره اخاذی از وی خبر داد.

dustaan.com-اخبارروز-اخبار-روز-ایران-جهان-خبرپو-خبریاب-خبر-خوان-شهرخبر-متجاوز به عنف ۱۹ ساله در شیراز بازداشت شدسرهنگ «یوسف ملک‌زاده» گفت: در مرداد ماه امسال مأموران انتظامی شهرستان شیراز از طریق مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ از وقوع یک فقره سرقت به عنف در یکی از محله‌های جنوبی شیراز مطلع شدند.وی ادامه داد: پس از حضور در محل مشخص شد دو موتورسوار با سلاح سرد پس از ضرب و جرح یک تن مبلغ ۶۲ هزار تومان وجه نقد به همراه کارت ملی وی را دزدیده و گریخته‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز گفت: در ادامه، شناسایی و دستگیری این دو دزد به عنف در دستور کار مأموران قرار گرفت و با اقدامات اطلاعاتی دزد ۱۹ ساله – یکی از متهمان – که از افراد تحت تعقیب، سابقه‌دار، اخاذ و شرور بود شناسایی و مأموران برای دستگیری وی وارد عمل شدند.

سرهنگ «ملک زاده» ادامه داد: پس از شناسایی مسیرهای تردد متهم، مأموران کلانتری ۲۴ ابوذر وی را در یکی از خیابان‌های جنوبی شیراز دستگیر و برای ادامه تحقیقات به کلانتری منتقل کردند.وی افزود: در تحقیقات انجام شده از این شرور اخاذ، تعداد ۴ فقره سرقت به عنف و چندین مورد درگیری کشف شد و در این رابطه چهار تن که مورد تعرض این مجرم قرار گرفته بودند شناسایی و پس از دیدن متهم همگی او را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز گفت: در این خصوص پرونده مقدماتی تشکیل شد و تحقیقات از متهم جهت کشف سرقت‌های احتمالی دیگر، شناسایی و دستگیری دیگر همدستان وی ادامه دارد.

منبع:روزنامه ایران

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *