سه شنبه , ۲۹ ام اسفند ماه سال ۱۴۰۲ ساعت ۷:۵۹ قبل از ظهر به وقت تهران

سرقت های خونین دو دختر جوان +تصاویر

دختر جوان در حالی با صورت پر از خون به بیمارستان منتقل شده، که هوش یاری خود را از دست داده و بود و سر و وضع مناسبی نداشت …

%postname%

دختری با چهره ای متلاشی شده و خونین به بیمارستان انتقال داده شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،در شهر دارلاستون انگلیس، یک دختر به نام امیلی اوریلی، مورد حمله قرار گرفت و گوشی تلفن همراه و دستبند گران قیمتش به سرقت رفت.

 

او بعد از اینکه به بیمارستان انتقال پیدا کرد و کمی هوشیاری اش را به دست آورد گفت:داشتم به خانه دوستم می رفتم که در یک لحظه مورد حمله قرار گرفتم، وقتی برگشتم دو دختر را دیدم، یکی از آنها با مشت چندین بار محکم و با تمام قدرت به صورت من کوبید، بعد موهایم را گرفت و من را روی زمین انداخت و شروع کرد به کشیدن و دوباره من را به خشونت هرچه تمام کتک زد.زمانی دست از حمله کشید که دوستش به او گفت دیگه کافیه! باید اینجارو ترک کنیم، فکر کنم اون مرده!

 

%postname%

 

مادر امیلی می گوید: وقتی به بیمارستان رسیدم و دخترم را دیدم، گریه ام گرفت،چون چهره اش به سختی قابل شناسایی بود و نمی توانست چشمهایش را باز کند، اصلا باورم نمی شود که کسی بتواند چنین بلای وحشتناکی بر سر یک انسان دیگر بیاورد.من به عنوان یک مادر واقعا قلبم شکسته و امیدوارم که برای فرزندان شما هرگز اتفاقی شبیه به این پیش نیاید.

 

دختر من از سندروم اسپریگر رنج می برد و نمیتواند در مواقع بحرانی به سرعت واکنش درست انجام دهد و همین شاید بیشتر باعث شد تا از یک دختر کتک بخورد و به چنین وضعی دچار شود.فکر می کنم باید مجازات های سخت تری برای اینگونه جنایات در نظر گرفته شود تا کمتر شاهد مواردی شبیه به این باشیم.

%postname%

 

گفتنی است یک دختر مظنون به سرقت، مدت کوتاهی پس از این ماجرا توسط پلیس دستگیر شد که فعلا با قرار وثیقه تا زمان دادگاه آزاد شده است.

 

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *